Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 8 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 79

Onderwerp: SOS Sonya: The Plan B

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    SOS Sonya: The Plan B

    The worldwide majority of players voted for the bird with obsidian feathers. Could this statue be the one Eamon is looking for?
    Read our last chapter of this series and find out!





    Plan B


    That could have been the end of the adventure. A silly misfortune and a misplaced statue, and everything would have been in vain. You, however, managed to figure out which was the right statue. A confident nod from Sonya banishes any remaining doubt in your mind; you hand Eamon the obsidian bird statue.

    He ponders it, as your crew stares. While he studies the artefact, you can't help but feel the cold seep into your bones as you all freeze in anticipation. The occasional shiver from your explorer reminds you of passing time and harsh biting cold.

    "This bird was caged," Eamon declares solemnly. "The man who took it knows not; it has to be set free."

    Eamon looks at the statue resting in his palm and begins a crushing motion.

    "I shall turn it to rubble, the thief will freeze, along with the mountain; I will go back to sleep."

    "Wait," interrupted Sonya. "Is there a plan B? My crew is getting back from surveying and I wouldn't want them to freeze as well!"

    "Well - If the bird is allowed to travel, its heart will warm up. Over time, the man will live."

    "I can make that work!" Sonya said, with a smirk, looking knowingly at you.

    You and your companions emerge out of the maze and onto the mountain path. You are carrying the statue and can't help but feel it's getting colder as you hope Eamon was right and making it travel on the Excelsior will save the man who stole the statue in the first place. The blizzard is back, making progression slow. Your scout announces she's found tracks in the snow:

    "This area is patrolled by the Nords, we will have to be careful!".

    You nod and proceed warily, using the poor visibility to your advantage and avoid the patrols. It seemed like an endless journey, but now you finally see Excelsior in sight. It looks like the crew is back, but the ship is on lockdown! Its main access has a lock in place and a piece of paper attached:

    "Captain, we are on board, but there are Nords around. We didn't want to risk leaving the ship opened; we left you the code to the lock, but we had to make sure the Nords couldn't figure it out. We are sure you will figure it out."

    "What a brain freeze," Sonya says, tossing you the paper. "You seem to have a talent for riddles, right?"


    Can you help Sonya get back on her ship? Travelling with the Statue will apparently lift the curse! You still don't know who that man is. But should the trick with the Excelsior work, he will have to answer some questions. How long will it take until he can move again? Only time will tell...

    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 16-03-18 om 14:22. Reden: typo
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2
    Moderator
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    78
    Wereld
    Woestewoud

    SOS Sonya: The Plan B

    Wereldwijd stemden de meeste spelers voor de vogel met de lavasteengekleurde veren. Zou dit het standbeeld zijn waar Eamon naar zoekt? Leest ons laatste hoofdstuk van de serie en je weet het!





    Plan B


    Dat zou het einde van het avontuur kunnen zijn. Een kleine tegenslag en een verkeerd geplaatst standbeeld en alles zou voor niets geweest zijn. Maar jij slaagde erin te bedenken welk standbeeld het juiste was. Een waarderend knikje van Sonya vaagt iedere twijfel weg; je geeft Eamon het vogelstandbeeld.

    Hij peinst en kijkt en je bemanning staart. Terwijl hij het kunstvoorwerp bestudeert, voel je de kou in al je botten kruipen terwijl jullie allemaal vol verwachting blijven wachten. Af en toe rilt je ontdekkingsreiziger en word je herinnert aan de tijd die voorbij gaat en de bittere kou.

    “Deze vogel zat is een kooi,” verklaart Eamon plechtig. “De man die hem meenam snapt het niet: deze vogel moet vrij zijn.”

    Eamon kijkt naar het standbeeld dat in zijn handpaln ligt en begint te knarsentanden.

    “Ik zal het in puin veranderen: de dief zal bevriezen, samen met de berg: ik ga dan slapen.

    “Wacht eens even,” zegt Sonya. “Is er ook een plan B? Mijn team is net terug van een onderzoeksmissie en ik wil niet dat zij ook bevriezen!”

    “Tja – als de vogel mag reizen, dan zal zijn hart weer opwarmen. Langzamerhand zal de man ook weer gaan leven.”

    “ik kan zorgen dat dat gebeurt!” zegt sonya met een glimlach en kijkt veelbetekenend naar jou.

    Jij en je medereizigers komen uit het doolhof en lopen het berg pad op. Jij draagt het standbeeld en voelt de kou dichterbij komen en hoopt dat Eamon gelijk heeft en dat het reizen op de Excelsior er voor kan zorgen dat de man, die het standbeeld gestolen heeft, weer gered wordt. De storm is terug en we schieten niet op. Dan zegt je scout dat ze spren ziet in de sneeuw:

    Dit gebied wordt bestuurd door de Noorderlingen: we moeten erg voorzichtig zijn.

    Je knikt en voorzichtig loop je door: je maakt gebruik van het slechte zicht en vermijdt de patrouille. Het lijkt eindeloos te duren, maar dan zie je de Excelsior! De bemanning is terug, maar het schip zit op slot. Er zit een slot op de hoofdingang en er hangt een stukje papier aan vast:

    “Kapitein, we zijn aan boord, maar er zijn Noorderlingen in de buurt. We willen niet het risico nemen dat iemand het schip op kan komen: hier is de code voor het slot, maar we mogen het niet te makkelijk maken voor de Noorderlingen; We weten zeker dat u het kunt ontcijferen.

    “Wat een hoofdpijn gedoe: zegt Sonya en gooit het papier naar jou toe. “Jij hebt toch talent voor het oplossen van raadsels, nietwaar?”


    kan jij Sonya helpen terug op haar schip te komen? Reizen met het Standbeeld zal ervoor zorgen dat de vloek wordt opgeheven! Je weet nog steeds niet wie die man is. Maar als de truc met de Excelsior werkt, dan heeft hij wat vragen te beantwoorden.hoe lang zal het duren voor hij weer kan bewegen? De tijd zal het leren.


  3. #3

    Ingeschreven
    Feb 2016
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    0 - 4 - 2

  4. #4

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud


    Yes: 0 - 4 - 2

  5. #5

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    0-4-2 :-)

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    ik kom op hetzelfde uit 0-4-2

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Nyarsapat- Hongarije
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    0 4 2

  9. #9

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    lijkt mij de enige oplossing 042

  10. #10
    ToYoSoFt's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    na een vergelijk te hebben gemaakt is 0-4-2 de enigste oplossing
    regel 1 en regel 2 de 6 kan niet.
    regel 1 de 8 kan niet lees regel 4
    dus de 2 staat 100% op het einde
    regel 3 zegt me dat de 2 en 0 beide erin zitten en we wisten al dat 2 op het einde moest dus is nu al bekend dat het 0-?-2 is
    regel 2 zegt me dat de 1 niet het getal kan zijn omdat die daar dan goed had moeten staan , blijft 4 over.
    dit is dus mijn berekening geweest.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.