Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 53

Onderwerp: [Feedback] Change log - 20.03.2018

  1. #21

    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    mafkezenfabriek.nl
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    Even voor alle duidelijkheid, wij als moderators zijn niet gerechtigd uitspraken op facebook, twitter of de homepagina te maken. Wij kunnen dus ook alleen een update geven als forum of het spel zelf bereikbaar zijn. Ook voor ons was inloggen onmogelijk tot het moment waarop ik mijn eerste bericht geplaatst heb.

    Overigens Excalibura8888, wat is de meerwaarde van weten wat het exacte probleem is? Het is geweten dat het iets zwaar technisch is dat niet 123 op te lossen was/is.

    Met vriendelijke groet,
    Mod_Fjuka
    Exacte probleem heeft totaal geen meerwaarde maar het verschil tussen enige uitleg van de oorzaak en compleet geen uitleg is echt wel een wereld van verschil. Snap heel goed dat jij en de andere mods niet eerder wat konden doen maar bij BlueByte/Ubi blinken ze echt wel uit in de complete NON-Communicatie

    nogmaals geen poging van mij om iemand aan te vallen maar ik snap gewoon niet dat er bedrijven zijn die zo slecht communiceren.

  2. #22

    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Ondanks berichten op twitter( Update 16:22 GMT: The game is up and running! Please make sure to refresh the page and clear cache before logging in.)

    en zoals gezegd cache geleegd en refresh gedaan nog steeds niet mogelijk om in het spel te komen.

  3. #23

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Het lijkt meer op een DDoS aanval, iedereen tegelijk online willen dus een overbelaste server

  4. #24

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    nog steeds [Connection Failed] als ik wil inloggen, onderhoud zou theoretisch al afgelopen moeten zijn?

  5. #25

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals ik in het andere topic al benoemde is de informatie op facebook (en twitter) vooral toegespitst op de europese .com servers. Men is bij BB bezig alle servers stap voor stap weer online te krijgen, maar exacte informatie over wanneer die gelukt zal zijn is er nog niet.

  6. #26

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    41
    Wereld
    Woestewoud
    Wat ik altijd al gezegd heb, stiekum zitten we gewoon nog in de beta :O)

  7. #27

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    manlief zit erop, bij mij lukt het nog niet

  8. #28

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Let maar op, bij event start zal er na een uur ook weer "crisis" onderhoud zijn en de 27e zal het wel weer de hele dag plat liggen.. hmmzz kijk met weemoed terug naar de tijd van offline games..
    Laatst gewijzigd door Freebee; 20-03-18 om 08:32.

  9. #29

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freebee Bekijk Berichten
    Let maar op, bij event start zal er na een uur ook weer "crisis" onderhoud zijn en de 27e zal het wel weer de hele dag plat liggen.. hmmzz kijk met weemoed terug naar de tijd van offline games..
    Laten wij er maar van uit gaan dat dit allemaal niet gaat gebeuren, hoop doet leven

  10. #30

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    Even voor alle duidelijkheid, wij als moderators zijn niet gerechtigd uitspraken op facebook, twitter of de homepagina te maken. Wij kunnen dus ook alleen een update geven als forum of het spel zelf bereikbaar zijn. Ook voor ons was inloggen onmogelijk tot het moment waarop ik mijn eerste bericht geplaatst heb.

    Overigens Excalibura8888, wat is de meerwaarde van weten wat het exacte probleem is? Het is geweten dat het iets zwaar technisch is dat niet 123 op te lossen was/is.

    Met vriendelijke groet,
    Mod_Fjuka
    Even voor de duidelijkheid. Ik vraag niet om enige uitleg van de mods, maar om uitleg vanuit bb. Daarnaast vraag ik helemaal niet om een exacte uitleg van het probleem. Maar zoals Baas Bart terecht zegt, is er een heeeeeel groot verschil tussen geen uitleg en exacte uitleg.
    Als er op de homepage om 18 uur nog steeds staat dat het onderhoud tot 16 uur duurt is dat ook iets merkwaardigs. Daarna heb ik de hoop maar opgegeven dat het spel nog online kwam.
    Waarom word er op Facebook niet vermeld dat het nieuws alleen over .com gaat ? De berichten daar wekken verwachtingen bij spelers die niet waar gemaakt worden. Al met al een slechte pr aktie van bb. Misschien is een cursus omgaan met klanten iets voor de mensen bij bb ?

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.