Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 6 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 53

Onderwerp: [Feedback] Change log - 20.03.2018

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Change log - 20.03.2018

    Dear players,

    Feel free to leave your feedback regarding Change log - 20.03.2018 in this thread.

    Regards,
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 12-03-18 om 14:03. Reden: link
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    waarom start het paasevent zo laat, pasen valt dit jaar op 1 april,(nee dit is geen grap) normaal begint een event ongeveer 2 weken van te voren.
    vorig jaar was pasen 16 april en het event begon op 28 maart ??????

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    Valt Pasen dit jaar half april bij BB dat het event zo laat pas begint?

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    21 april 2019 dan is het volgend jaar Pasen.

    Misschien kan BB zovast deze datum noteren zodat ze op tijd (dus 14 dagen van tevoren) kunnen beginnen.

    Iedereen heeft het er al weken over, dit is een domper !

    Hopelijk is er zoveel voorbereidingstijd geweest dat er geen hotfix nodig zal zijn

    Voor de rest heb ik het prima naar mijn zin

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    De Veluwe
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud
    Inderdaad een zware teleurstelling, 10 April ga ik op vakantie... had nooit gedacht dat het event dan nog bezig zou zijn.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Echt vervelend ja, want had ook met kerst nooit het idee dat het event dan nog bezig zou zijn... en had dan altijd vakantie.
    BB houdt ook echt met NIEMAND rekening

    Alsof het ook maar iets uitmaakt hoelang vantevoren een event begint... als de datum dat pasen valt maar ergens in het tijdvak valt.

    Maar goed, alle gekheid op een stokje. Ik zou mijn vakantie omboeken korsakova.
    Laatst gewijzigd door copycat; 13-03-18 om 15:41.

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    jammer dat het event laat begint,ook ik ga op vakantie 5 april

  8. #8

    Ingeschreven
    Dec 2016
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe kan je een paashaasboompje nou op een verkeerde plek neerzetten?
    En hoe erg is dat dat dat 'rechtgezet' moet worden?

    Ik ben wel blij dat je hem in de bosjes kan verstoppen, past wel bij pasen... en vind het behoorlijk vervelend dat andere decoraties zo enorm groot zijn. Precies de reden om ze _niet_ te zetten...

    ...of wordt zijn footprint verkleind? Dat zou een verrassing zijn
    Laatst gewijzigd door joachem; 14-03-18 om 19:01.

  9. #9
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    Your feedback is well appreciated. It is sad that some of you will be on vacation during the event. While we cannot accommodate everyone's schedule, your comments will be taken into consideration in planning the start date for next year's Easter event. Regarding the Easter bunny topiary, its blocking grid was adjusted. After the update, its placement will be similar to other decoration items in its size category.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  10. #10

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe lang gaat het onderhoud vandaag nog door, het is al vanaf 6 uur vanmorgen.. en maandag weer een halve dag onderhoud?

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.