Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 53

Onderwerp: [Feedback] Change log - 20.03.2018

  1. #41

    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    nope

  2. #42

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Kunnen we ook nog een compensatie verwachten? Ik speel met premium, dus ben in ieder geval 2 premium dagen kwijt, naast misgelopen edelstenen, de excelsior, ingestorte mijnen en noem maar op.

  3. #43

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    het spel is op dit moment gewoon online.....hoe lang dat nog duurt weet niemand...:P

  4. #44

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij werkt het nog steeds niet.

    Doe ik iets verkeerd?

  5. #45

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door obelixje Bekijk Berichten
    het spel is op dit moment gewoon online.....hoe lang dat nog duurt weet niemand...:P
    Inmiddels nu wel, was vergeten om eerst uit te loggen en daarna weer in te loggen

  6. #46

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Jippie, de compensatie is binnen. 20 kristal, 1500 aanvulling, 2 dagen premium en wat rommeltjes. Maar waar blijven mijn edels, die ik door het gedoe bij bb gemist heb ? Daar kan ik waarschijnlijk naar fluiten, wat een flauwe kul. Het was niet mijn fout dat inloggen onmogelijk was en dat heet dan een geschikte compensatie. Pure onzin. 2 1/2 dag niet hebben kunnen inloggen betekend veel meer verlies dan dat beetje wat "compensatie" heet.

  7. #47

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    stop die twintig kristallen in de excelsior en haal daar met gemak 150 edels uit de eenvoudigste missies.
    50 meer dan je mistte met inloggen.

  8. #48

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    stop die twintig kristallen in de excelsior en haal daar met gemak 150 edels uit de eenvoudigste missies.
    50 meer dan je mistte met inloggen.
    Klopt niet, want ook kristallen heb ik niet gekregen vanwege de toestanden bij bb. Dus het saldo is een heel stuk lager.

  9. #49
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Excalibura8888 Bekijk Berichten
    Klopt niet, want ook kristallen heb ik niet gekregen vanwege de toestanden bij bb. Dus het saldo is een heel stuk lager.
    hmmm dan zal je sious moeten vragen wat er mis ging, ik kreeg een mail van BB met daarin 20 kristallen.... misschien dat je mailbox controleren werkt??
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  10. #50

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iruet Bekijk Berichten
    hmmm dan zal je sious moeten vragen wat er mis ging, ik kreeg een mail van BB met daarin 20 kristallen.... misschien dat je mailbox controleren werkt??
    Er is niets mis. Ik bedoelde de dagelijkse kristallen. Dus de 20 kristallen zijn maar voor een deel compensatie voor de gemiste edels. Vind het wel vreemd dat er gezocht naar mensen die bonus van de boot gemist hebben en dat er niets gedaan word voor de mensen die hun 100 edels gemist hebben door bb. Lijkt wel discriminatie.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.