Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: International Women's Day

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Weert
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Hierbij nomineer ik elisabert uit het gilde (20) , de gouden poort. Ze is een ontzettende lieve vrouw en heeft het beste met iedereen voor ! Ze doet elke dag haar uiterste best om er het beste van te maken. :-)

  2. #12

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    oud-vosseneer, zeeland, Nederland
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    hierbij nomineer ik Niicole uit de gilde friends for fun, omdat ze ons zonnetje in onze gilde is.

  3. #13

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Hierbij nomineer ik Piapio uit ons eigen kleine ClePe gilde.
    We begonnen zo'n 3 jaar geleden vrijwel tegelijkertijd aan dit spel en leerden elkaar kennen in een leuk gilde (waar we later weer zijn uitgegooid omdat we te close met elkaar waren,...).
    Na enkele maanden hebben we elkaar voor het eerst in real life ontmoet en sinds ongeveer 2 jaar wonen we alweer samen en zijn ontzettend gelukkig met elkaar.
    Het spel spelen we nog dagelijks maar de meeste dagen is het niet meer dan een beetje eilandje aanharken en niet zoveel avo's meer maar soms gaan we wel weer even los op nieuwe missies.
    Zonder dit spel hadden we elkaar waarschijnlijk nooit ontmoet en dus nomineer ik de vrouw van m'n leven waar ik zielsveel van hou en die ik altijd bij me wil houden.
    Dank dus Settlers en dank ook aan iedereen die vriend met ons is of was hier in het spel voor het mooiste geschenk dat ik ooit heb gekregen.
    En dank dus vooral voor Piapio (mijn lief).

  4. #14
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear Settlers,

    The submission of nominations is now over. The mayor will choose the most original nominations submitted and if your nomination is chosen, you will receive the additional Manuscript (x2) and Tome (x1) in the mail. Thank you for your participation.

    Kind regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.