Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: International Women's Day

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    International Women's Day

    
    International Women's Day 2018

    Dear Settlers,

    Today's a day to celebrate the achievements, contributions and rights of women. Your Mayor has planned an award ceremony to recognise several iconic women originating from your home island. However, something has gone wrong: they’ve lost the list of nominees while they were flustering around dealing with the ever-increasing Nords' threat! Not wanting to cancel the event, the Mayor needs your help in recounting the list of nominees from your most trusted opinion.


    We're asking you to nominate a female player or character of "The Settlers Online"; explain to us why they deserve to be nominated for recognition. Writing not your style? We'll also accept artwork that commemorates your nominee as a suitable entry!

    Rude contributions will not be tolerated and will be subject to immediate moderation. Each player can submit up to one post/contribution.

    The Mayor is willing to double today's offering: an additional 2x Manuscript & 1x Tome, for the most original nominations submitted until March 12th!

    Happy International Women's Day!
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 08-03-18 om 13:57. Reden: restriction
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    357
    Wereld
    Woestewoud

    Internationale Vrouwendag

    Internationale Vrouwendag 2018

    Beste Settlers,

    Vandaag is een dag om de prestaties, bijdragen en rechten van vrouwen te vieren. Uw burgemeester heeft een prijsuitreiking gepland om verschillende iconische vrouwen te herkennen die afkomstig zijn van uw thuiseiland. Echter, er is iets mis gegaan: ze zijn de lijst met genomineerden kwijtgeraakt terwijl ze zenuwachtig bezig waren omtrent de steeds groter wordende Viking dreiging! Omdat hij het evenement niet wil cancelen heeft de burgemeester je hulp nodig bij het her opstellen van de lijst vanuit jouw meest vertrouwde mening.


    We vragen jou om Een vrouwelijks speler of karakter van "The Settlers Online" te nomineren; Leg ons uit waarom zij het verdienen om genomineerd te worden voor erkenning. Is schrijven niet jouw stijl? We accepteren ook illustraties die je genomineerde herdenkt als een geschikte inschrijving!

    Onbeleefde bijdragen worden niet getolereerd en worden onmiddellijk gemodereerd. Elke speler kan één post/bijdrage inleveren.

    De burgemeester is bereid om het aanbod van vandaag te verdubbelen: een extra 2x Manuscript & 1x Geschrift, voor de meest originele bijdrages ingediend tot 12 Maart!

    Fijne Vrouwendag!
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door MOD_Duimelijntje; 08-03-18 om 12:42.

  3. #3
    rebel123's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Nijverdal
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    hierbij nomineer ik Merc uit de gilde Carpe Diem, daar zei altijd voor iedereen klaar staat en je altijd een lootje geeft als je die nodig heb.

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    wilrijk
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Het eerste symbool met het hoedje vind ik het beste, het doet mij denken aan vorige eeuw, toen de settlers nog handarbeid deden

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    wilrijk
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    en ik nomineer marlon uit nix, altijd beschikbaar om te helpen

  6. #6

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Ik nomineer Hetty1 uit Aurora. Leid al jaren onze gilde met enthousiasme en staat altijd voor iedereen klaar.

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Ik nomineer alle vrouwelijke spelers in de hele wereld. Ze zorgen voor een vrouwelijke noot in een door meestal mannen gedomineerd spel!
    Women Power !!

  8. #8

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    ALLE vrouwen verdienen het om een nominatie in de wacht te slepen !!! Ik wil helemaal géén uitzondering maken op deze Internationale Vrouwendag 2018 !!!

  9. #9

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    And the winner of "The International Women's Day 2018" is ... ... all the women in "The Settlers Online Worlds" !!! CONGRATULATIONS TO ALL OF YOU !!!

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    alle vrouwen verdienen wel een nominatie maar diegene die het echt verdiend is Zeven oftewel "7" van Carpe diem. ze heeft me ook een beetje omgekocht om dan geen zweepje naar me zusje te sturen als ik haar zou nomineren.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.