Bekijk Poll Resultaten: Welk standbeeld zal je kiezen?

Stemmers
63. Je mag niet op deze poll stemmen
  • De uil met rode ogen

    21 33,33%
  • De adelaar met rode ogen

    13 20,63%
  • De vogel met Obsidiaan vleugels

    29 46,03%
Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: SOS Sonya: The Three Statues

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    SOS Sonya: The Three Statues

    
    We'd like to thank our German player Merlin-tkn1971 for her artwork! The three images below are the concept art of the statue, as envisioned by our player





    The Three Statues


    Still standing in front of the cyclops, you're discussing the next steps with your crew. Somehow you can't seem to decide what to do next, but the goal is clear: wake up Eamon at all costs. With a smirk on her lips and braveness sparkling in her eyes, Sonya takes some steps closer to Eamon; she carefully kisses his closed eye! For a few seconds, nothing happens, but soon you notice a small movement: Eamon yawns in a dark voice, as he stretches in the crumbling room: "Thee, who has't hath passed mine tasks. What wisdom doth thee search?" asks he.

    Feeling inspired by Eamon's ancient language, you answer in verse:

    "We do not want to know the future, nor do we seek goodwill from you,
    We found a cursed person with an unworldly statue;
    It seems to be hurting people and doesn't belong here,
    Tell us why this is all happening, Eamon The Seer!"

    Eamon’s eye shines brightly. With his hand, he makes a movement which could only mean: "bring me the statue". You stare back at the team and do the same movement. Scoutty, the explorer who was holding the statue, comes forth in great awe, but on his way he stumbles over a rock, losing hold of the statue into the puddle of stones or oddly looking things on the ground! "Oh no, Scoutty, why do you have to be so clumsy?" you think as you move closer to it to pick it up. On closer inspection, you see that the stones are not just only stones, but statues; many statues and broken figurines. Utterly confused, you try to find your statue, but it seems hopeless. You can only hope that the statue was not broken because there are a lot of broken statues and only three who are intact. You take the three statues and look at them. One of them slightly resembles the statue the frozen person held in his hands, but you're unsure.

    You look back at the crew, holding up the 3 statues close to your body as you ask:
    "Which of these statues is the right one? Eamon surely needs the original one, which holds the curse!"

    The crew members are unsure either, but each of them gives a little hint on what they can remember about the statue:


    Scoutty: It was an owl! With red eyes!
    The Savage Explorer: No, surely it was an eagle. An eagle with red eyes!
    The Iron-Willed Geologist: I remember it had obsidian in its feathers. I am sure about this, as I checked its consistency and it had obsidian wings. It had other colourful gems, but I couldn't verify what kind of gems those were, but magical for sure.

    What statue will you give to the Seer?

    BB_Sious

    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    
    We willen onze Duitse speler Merlin-tkn1971 bedanken voor haar illustraties! De drie afbeeldingen hieronder zijn de concepten van het beeld, zoals gezien door onze speler





    De Drie Beelden


    Je staat nog steeds voor de cycloop en bent ondertussen de volgende stappen aan het bediscussieëren met de rest van de bemanning. Op een of andere manier kan je maar niet besluiten wat te doen, maar het doel is duidelijk: maak Eamon koste wat het kost wakker. Met een grijns op haar lippen en een dappere schittering in haar ogen stapt Sonya een paar passen dichter bij Eamon; ze kust voorzichtig zijn gesloten oog! Een paar seconden gebeurt er niets, maar al snel zie je een kleine beweging: Eamon geeuwt met een donkere stem als hij zich uitrekt in de afbrokkelende kamer: " U die mijn taken niet heeft volbracht. Welke wijsheid onderzoekt u?"vraagt hij.

    Geïnspireerd door Eamon zijn oude taalgebruik antwoord je:

    "we willen niet de toekomst weten, noch zoeken we goedwil van jou,
    we vonden een vervloekt persoon met een onwerelds beeld;
    Het lijkt mensen pijn te doen en behoort niet hier.
    Vertel ons waarom dit allemaal gebeurt, Eamon De Ziener!"

    Eamon zijn oog schijnt fel. Met zijn hand maakt hij een beweging die maar 1 ding kan betekenen: "Breng me het beeld". Je staart naar het team en maakt dezelfde beweging. Scoutty, de ontdekker die het beeld vasthield komt met ontzag naar voren, maar onderweg struikelt hij over een steen en verliest het beeld in een hoop stenen of andere vreemd uitziende dingen op de grond! "Oh nee, Scoutty waarom moet je zo onhandig zijn?" denk je als je dichterbij gaat om het op te rapen. Na nadere inspectie zie je dat de stenen niet zomaar stenen zijn, maar beelden; heel veel beelden en gebroken beeldjes. Volkomen verward probeer je jouw beeld te vinden, maar het lijkt hopeloos. Je kan alleen maar hopen dat het beeld niet gebroken is want er zijn heel veel kapotte beelden en slechts drie zijn intact. Je neemt de drie beelden en bekijkt ze. Één ervan lijkt wel op het beeld dat de bevroren persoon vasthield in zijn handen, maar je bent niet zeker.

    Je kijkt opnieuw naar de bemanning en houdt de 3 beelden dicht bij je lichaam terwijl je vraagt:
    "Welk van deze beelden is het juiste? Eamon heeft zeker en vast het origineel nodig die de vloek bevat!"

    De bemanningsleden zijn ook onzeker, maar ze geven elk een kleine hing van wat ze zich kunnen herinneren over het beeld:


    Scoutty: Het was een uil! Met rode ogen!
    De Wilde Verkenner: Nee, het was zeker een adelaar. Een adelaar met rode ogen!
    De Geoloog met de IJzeren Wil: Ik herinner me dat hij obsidiaan in zijn vleugels had. Ik ben er zeker van, omdat ik de consistentie ervan heb gecontroleerd en het had obsidiaan vleugels. Er zaten ook andere gekleurde edelstenen aan, maar ik kon niet nagaan wat voor soort edelstenen dat waren, maar magisch waren ze zeker.

    Welk beeld geef je aan de Ziener?

    BB_Sious


  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Statue 2

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    De vogel met Obsidiaan (=van lavaglas) vleugels.

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    De vogel met Obsidiaan vleugels

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    kan iemand vertellen hoe we er aan komen

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    De Geoloog met de IJzeren Wil

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    De vogel met Obsidiaan vleugels bedoelde ik. Kan mn antwoord niet aanpassen of op de poll reageren?

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    ah zie het al, een stomme necro

  10. #10
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    The SOS Sonya series has ended. I'll now be closing this thread too.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.