Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Spel loopt vast tijdens avo's

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud

    Spel loopt vast tijdens avo's

    Sinds het onderhoud van afgelopen dinsdag loopt het spel vast tijdens avo's. Zodra ik in Stampende Stier een van de torens heb omgelegd loopt het spel vast. De generaals blijven stil staan en het spel reageert heel erg vertraagd of niet. Het scherm kleiner en groter maken werkt niet. Het enige wat werkt is dat ik weer opnieuw inlog.
    Als het de laatste toren is komt 'Missie voltooit' niet in beeld, dan moet ik eerst terug naar mijn eiland om deze melding weer te krijgen. Al met al is dit zeer irritant en krijg ik er het heen en weer van.

    En ja, cache en de rest van de rataplan is allemaal leeg, voordat dit standaard antwoord weer langs komt.

  2. #2
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kolkkie Bekijk Berichten
    Sinds het onderhoud van afgelopen dinsdag loopt het spel vast tijdens avo's. Zodra ik in Stampende Stier een van de torens heb omgelegd loopt het spel vast. De generaals blijven stil staan en het spel reageert heel erg vertraagd of niet. Het scherm kleiner en groter maken werkt niet. Het enige wat werkt is dat ik weer opnieuw inlog.
    Als het de laatste toren is komt 'Missie voltooit' niet in beeld, dan moet ik eerst terug naar mijn eiland om deze melding weer te krijgen. Al met al is dit zeer irritant en krijg ik er het heen en weer van.

    En ja, cache en de rest van de rataplan is allemaal leeg, voordat dit standaard antwoord weer langs komt.
    klinkt bekend

    Ik ben weer terug naar Opera, chrome doet helemaal niks
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Bij derde dief is er een vast punt. Het spel loopt heel vaak vast nadat ik de eerste sector heb opgeruimd en daarna een generaal verplaats en dan nog een tweede generaal wil verplaatsen. Dat laatste lukt niet meer.

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Dat is bij Houthakker ook. Als je de twee leiderskampen in de voorlaatste sector omlegt loopt het daar ook vrij structureel vast.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.