Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: [Feedback] Test Server: New Quest Buff

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Test Server: New Quest Buff

    Dear Settlers,

    Have you tried the new quest buff, "Shiny Gemstone" in the test server? Let us know what you think about it and leave your feedback here.

    Regards,
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 01-02-18 om 14:10. Reden: link
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Met alle respect, leuk bedacht maar wel een dure omwisseling (10:1).
    Zo duur dat het maar de vraag is of spelers hiervan gebruik gaan maken.
    Zo niet, dan is het een onnodige functionaliteit.
    Ik weet wel wat ik zou kiezen, iets uit de excelsior dus ;-)

    Grts

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Ronduit belachelijke 'toevoeging'.

    Voor 3 kristallen heb je 30 scherven nodig en die kosten: 3k Staken, 1k Rekruten (die gemaakt dienen te worden), 125 Irmamanden (die gemaakt dienen te worden), 22k5 brood, 15k godendrank en 83k water. Er moet nog het een en ander geproduceerd worden, hetgeen alleen wat tijd kost.

    De kosten staan in geen enkele verhouding tot de beloningen, mijns inziens.

    En tien1957.. met scherven kan je niks kopen in de excelsior, daarvan dien je eerst kristallen te maken.

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Te duur, jammer hoor

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Te duur inderdaad, maar dan vooral door nog meer bezetting van je proviandhuis en barak. Als die tijden nou is halveren, of een 2e huis erbij.
    En komop, waarom 2 waterputten moeten neerzetten op je eiland :S

    Wel leuke gedachte om kristallen te kunnen maken (veel gevraagd) en dat het staken kost om de quest te kopen (eindelijk nut voor je bonenkasteel).

    Zou in iedergeval zoveel scherven geven per quest dat je 1 of 2 kristallen kan maken ofzo

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.