Dear settlers,
Feel free to share your thoughts, impressions and feedback to the Christmas Event 2017 on this thread!
Regards,
BB_Sious
Dear settlers,
Feel free to share your thoughts, impressions and feedback to the Christmas Event 2017 on this thread!
Regards,
BB_Sious
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Waarom weer dezelfde "nieuwe" recepten als bij Halloween?
In de herkansing
Er zijn nu 8 or's binnen en niet een heeft cadeautjes bij zich, is er iets niet goed gegaan?
Je hebt waarschijnlijk iets niet goed gedaan.
OR dag van tevoren sturen en dan volledig uitloggen. En dan ook NIET voor de start van het event nog ff inloggen, dan gaat het ook wel eens fout.
Maar troost je, de volgende(n) hebben ze wel bij hun
Dear players,
Please be advised that the Christmas event removal and deactivation start times have been adjusted.
End time removal: 10:00 CET
End time deactivation: 10:00 CET
Regards,
BB_Sious
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Droprate ingredienten kadomand kan gebalanceerder. Wel beterder dan voor gaande jaren
Een +1 voor appelflap. Nu het einde van het event nadert zitten er grote verschillen tussen de items. Na het maken van de cadeautjes heb ik nu nog 18 kerstklokken, 164 zuurstokken en 51 gemberkoeken over.
https://prnt.sc/hu97lq
Dat je niet van alles precies evenveel hebt, begrijp ik, maar deze verschillen vind ik wel erg groot.
4 winterverf als grote eindprijs?... jammer