Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Guild Market Vote

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Dev Diary: Guild Market Vote

    Dear Settlers,

    Feel free to leave any feedback or comments on the Dev Diary: Guild Market Vote on this thread.

    Regards,
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 24-11-17 om 10:28. Reden: added link to dev diary
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    The new guild market vote system has just been activated. Did you vote already? How do you like the new vote system?


    Feel free to share your thoughts about it on this thread.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  3. #3
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Ja ik heb gestemd... bedankt voor de 49 edels

    het is lekker overzichtelijk en makkelijker stemmen dan via die externe poll. Is die poll wereldwijd of per server of per gilde?
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Huh wat, krijg je daar edels voor????

    Wordt ik WEER extra benadeeld?

  5. #5
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Ehm? Hoe zit het met de tijd die zo'n nieuwe gildemarkt krijgt? Volgens het stemformulier heb ik 13 dagen om 7910 gildemunten te sparen.... Is dit niet een beetje kort?? Met een beetje geluk heb ik er 100 per dag plus degene die ik al heb = 53 dagen sparen....


    Zelfs met de handel.... hoe kunnen de nieuwere spelers dan ooit die aantallen krijgen???
    Laatst gewijzigd door iruet; 04-01-18 om 14:36.
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  6. #6
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iruet Bekijk Berichten
    Ehm? Hoe zit het met de tijd die zo'n nieuwe gildemarkt krijgt? Volgens het stemformulier heb ik 13 dagen om 7910 gildemunten te sparen.... Is dit niet een beetje kort?? Met een beetje geluk heb ik er 100 per dag plus degene die ik al heb = 53 dagen sparen....


    Zelfs met de handel.... hoe kunnen de nieuwere spelers dan ooit die aantallen krijgen???
    Hello iruet,

    We're aware of the issue with the timer. It will be fixed and will soon reflect the "3 months duration" as stated in the Dev Diary: Guild Market Vote.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  7. #7
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Hello iruet,

    We're aware of the issue with the timer. It will be fixed and will soon reflect the "3 months duration" as stated in the Dev Diary: Guild Market Vote.

    Regards,
    BB_Sious
    dank je Sious, begon al bang te worden
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.