Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: 3,5 uur onderhoud?

  1. #1

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud

    3,5 uur onderhoud?

    echt jeetje!!!! man ow man ow man

  2. #2
    Lordoftwente1's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud
    Wat is dat toch altijd?
    ze gaan zogenaamd iets maken en dan is het altijd stuk.
    zijn ze zo slecht in het maken of weten ze niet hoe het moet.
    erg teleurstellend dit.
    speel al sinds 2013 maar dit verandert nooit denk ik.
    sorry moest ff mijn frustratie kwijt.

    lord
    hallo allemaal

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    lol .. spel nog niet zo lang.. maar 3.5 uur voor chat ding.. lijkt me wel erg lang

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Beste settlers,

    er wordt ook altijd een veiligheidsmarge genomen dus het kan gerust zijn dat terwijl ik dit typ het spel alweer online is, anderhalf uur eerder dan aangegeven.

    Met vriendelijke groeten,
    Mod_Fjuka

  5. #5

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien word het eens tijd voor een revisie van het spel. Het is ieder event en ieder nieuw ding hetzelfde. Iedere keer gaat er wel iets fout en moet er weer een hotfix komen. Zelfs bij events die al jaren hetzelfde zijn. Wat bijzonder vreemd is, want dergelijke zaken zouden toch getest moeten zijn. Ook vreemd is dat de testversie een totaal andere versie is dan degene die hier draait. Denk daarbij maar eens maar eens aan alle fouten die in de testversie zitten en gelukkig in de normale versie niet.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    En ja hoor. Daar gaan we weer eens. Weer gedoe met de chatserver. Die ligt er de laatste tijd wel heel erg vaak uit. Komt er hiervoor weer een hotfix ?

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Excalibura8888,

    mag ik u vragen of u de antwoorden van de Vraag maar raak serie weleens gelezen hebt? Daarin wordt ook antwoord geboden over hoe de problemen met het spel opgelost worden. Indien u dat nog niet gedaan hebt is dat misschien wel een optie eens te doen?
    En bijkomend wil ik u eraan herinneren dat The Settlers Online een spel is dat steeds in ontwikkeling is, dus ja er zijn verschillen tussen de liveservers en de testserver, gelukkig maar zou ik zeggen want ik kan me niet voorstellen dat u het leuk zou vinden indien uw liveaccount regelmatig gereset zou worden. Maar daar tegenover staat dat het voor de testserver wel noodzakelijk is om die regelmatig te resetten anders kunnen bepaalde elementen niet/onvoldoende getest worden.

    En nee er staat geen nieuwe hotfix geplant, de chatserver had een kleine hickup maar dat was met een paar minuten alweer helemaal geregeld.

    Met vriendelijke groeten,
    Mod_Fjuka

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    tja, het is nooit leuk , die bugs, maar het is niet alleen bij TSO dat het misgaat, ik speel nog een ander spel totaal niks met BB te maken en als daar een update of zo komt , gaat ook altijd wel fout, denk dat het misschien door data over dracht komt, ben geen expert hierin.

  9. #9

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Mod_Fjuka,

    Het gaat mij niet om de resets of iets dergelijks, maar het lijkt mij heel moeilijk om iets te testen op een testserver die anders reageert dan de normale server. Dat bedoel ik met de verschillen tussen testserver en de normale server. Dat er op de testserver bugs blijven zitten, zoals putten en tarwevelden die niet weg te krijgen zijn, is al heel lang aan de gang.
    Vraag maar raak heb ik gedeeltelijk gelezen, maar aangezien er nauwelijks echte antwoorden kwamen of het moest de schoenmaat van de poolse cm zijn, heb ik maar hele stukken overgeslagen. Waarom worden heel veel vragen beantwoord met: dat weten we niet of er zijn geen plannen in die richting ? Waarom herhaling van vragen die op hetzelfde neerkomen ?

    En oh ja, de chatserver klapt er nog steeds zeker 3 keer per dag uit, als dat een hick-up is, dan is die wel heel langdurig. En ja cache geleegd. Alles geupdate, maar probleem blijft hetzelfde

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.