Bekijk Poll Resultaten: Wilt u dat uw eiland productie stopt tijdens onderhoud?

Stemmers
183. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja, Ik wil dat alle activiteiten op mijn thuis eiland stoppen.

    22 12,02%
  • Nee, ik wil dat mij thuis eiland actief blijft tijdens onderhoud.

    161 87,98%
Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 2 3 4
Resultaten 31 tot 36 van de 36

Onderwerp: Survey: Stopping the home island production

  1. #31
    LanDruid
    Not stopped!!! just paused !!!

  2. #32

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Sibculo
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Nee, ik wil dat mijn thuis eiland actief blijft tijdens regulier onderhoud (Dat wil zeggen blijf goederen produceren/extracten tijdens regulier onderhoud

  3. #33

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    24u voor de update niet online komen, dan krijg je dit automatisch (zolang er niemand op je eiland komt kijken), en dat betekend inderdaad ook dat je verkenners stil staan.
    Bij dit soort 'wereldwijde' stemmingen mogen er wel wat linkjes naar andere talen fora bij, vind ik, de Duitsers hebben bijvoorbeeld 5720 stemmen! (84% tegen). Polen(860) en Engeland(750) staan ook op 85+ tegen.

  4. #34

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    No

  5. #35

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zifnap Bekijk Berichten
    24u voor de update niet online komen, dan krijg je dit automatisch (zolang er niemand op je eiland komt kijken), en dat betekend inderdaad ook dat je verkenners stil staan.
    Bij dit soort 'wereldwijde' stemmingen mogen er wel wat linkjes naar andere talen fora bij, vind ik, de Duitsers hebben bijvoorbeeld 5720 stemmen! (84% tegen). Polen(860) en Engeland(750) staan ook op 85+ tegen.
    Toch helemaal niet boeiend, andere servers... Onbeïnvloed stemmen geeft het meest zuivere resultaat!

  6. #36
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    The majority has decided - roughly 82% worldwide voted against stopping the island during maintenance. Thus, this function will not be implemented and everything stays the same. On a side note, some players reported that their island production stopped during the last maintenance. This was due to an issue with the latest game update, and nothing to do with the idea voted on above and we are still investigating the issue.

    We thank everyone who participated in this survey. We really appreciate your time.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.