Bekijk Poll Resultaten: Wilt u dat uw eiland productie stopt tijdens onderhoud?

Stemmers
183. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja, Ik wil dat alle activiteiten op mijn thuis eiland stoppen.

    22 12,02%
  • Nee, ik wil dat mij thuis eiland actief blijft tijdens onderhoud.

    161 87,98%
Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 36

Onderwerp: Survey: Stopping the home island production

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    Survey: Stopping the home island production

    
    Dear Settlers,

    We are currently evaluating the implementation of a new function to the game: Stopping the home island (e.g. resource extraction from deposits) – completely – during regular maintenances.

    Since this change would affect everyone's economy during regular maintenances, we would like to ask you to take part in this forum survey and let us know your preferences:
    • Yes, I want all of the activities on my home island to be stopped during regular maintenances (i.e. do not produce/extract any goods during regular maintenances)
    • No, I want my home island to remain active during regular maintenances (i.e. keep producing/extracting goods during regular maintenances)

    In both cases, adventure and premium account time will not be consumed during maintenance.
    A worldwide majority of 70% in favour of the new function is required for the change to be effective.


    Happy voting,
    BB_Sious


    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 29-11-17 om 15:58.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    357
    Wereld
    Woestewoud

    Poll: Het stoppen van thuis eiland productie

    Beste Settlers,

    Op dit moment zijn we de implentatie van een nieuwe functie aan het spel te onderzoeken: Stop het thuis eiland ( bijvoorbeeld extractie van grondstoffen uit afzettingen) volledig - gedurende regulier onderhoud.

    Omdat deze veranderingen iedereen zijn economie beïnvloed gedurende regulier onderhoud, willen we jullie vragen om deel te nemen aan deze forum poll en ons uw mening te laten weten.
    • Ja, ik wil dat alle activiteiten op mijn thuis eiland stoppen gedurende regulier onderhoud (Dat wil zeggen geen productie/extractie van goederen gedurende regulier onderhoud)
    • Nee, ik wil dat mijn thuis eiland actief blijft tijdens regulier onderhoud (Dat wil zeggen blijf goederen produceren/extracten tijdens regulier onderhoud)

    In beide gevallen, wordt avontuur en premium account tijd niet geconsumeerd tijdens het onderhoud.
    Een wereldwijde meerderheid van 70% ten gunste van de nieuwe functie is vereist om de verandering effectief te maken.


    Happy voting,
    BB_Sious


    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 30-11-17 om 16:11. Reden: added title

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Nee

  4. #4

    Ingeschreven
    Feb 2017
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    gestemt.

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    59
    Wereld
    Woestewoud
    Leave it but beautifull how it now is!

  6. #6
    Ben2M4n's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    In Een Heksentoren
    Berichten
    463
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou graag (tijdens onderhoud) een verdubbeling zien (net als met steaks) van de productie, of na ieder onderhoud een kadootje (bevroren huis, heksentoren, generaal stinkerd e.d. en dan random, niet elke keer hetzelfde)

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    357
    Wereld
    Woestewoud
    Op het forum is Nederlands de hoofdtaal, Engels mag er als 2de taal bijgeplaatst worden. Gelieve hier rekening mee te houden als u reageert in topics

  8. #8

    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Nee , overdag als ik aan het werk ben stopt ook de produktie op mijn eiland niet.

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    hoor niet te stoppen met een doorloop spel

  10. #10
    TIPEX
    ik had graag nog ene andere mogelijkheid tot stemmen gezien,
    namelijk de gehele stopzetting van eiland, avonturen premium en verbeteringen, tijdens onverwachte onderhouden en hotfixen

    op deze gebeurtenissen hebben wij speler geen invloed en kunnen wij ons zodanig ook niet voorbereiden op deze onderhouden of herstellingen, alsook de algemene netwerk onderhouden die invloed kunnen hebben op je spelbeleving, zie ik liever een complete stilstand van alle functies op je eiland en daarbuiten (in alle hierboven genoemde gevallen eigenlijk, maar ik zou dit zelfs verder durven doortrekken tot pvp gebeuren en ook dat je eiland dan pas terug opstart bij eerstvolgende inlog, alsook de tellers op verbeteringen avonturen gebiedsverbeteringen en kolonies

    op deze manoier hebben wij als speler toch invloed op onze eigen spelbeleving voor en na onderhoud al dan niet onverwachts

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.