Bekijk Poll Resultaten: Wilt u dat uw eiland productie stopt tijdens onderhoud?

Stemmers
183. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja, Ik wil dat alle activiteiten op mijn thuis eiland stoppen.

    22 12,02%
  • Nee, ik wil dat mij thuis eiland actief blijft tijdens onderhoud.

    161 87,98%
Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 36

Onderwerp: Survey: Stopping the home island production

  1. #21

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Nee, ik wil dat mijn thuis eiland actief blijft tijdens regulier onderhoud (Dat wil zeggen blijf goederen produceren/extracten tijdens regulier onderhoud)

  2. #22

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    nee

  3. #23

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is een hele lastige. Er komt meer bij kijken dan je denkt en het kan consequenties hebben. Als de tijd stopt van de verbeteringen verstoort dat het ritme op mijn eiland. Vooral om die reden stem ik nee, maar er is twijfel. Zeker bij onaangekondigd onderhoud kunnen er gebouwen, leeggelopen industriële mijnen, verloren gaan. En daar staat geen compensatie tegenover. Ik blijf bij een NEE.

  4. #24

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    Het onderhoud weer laten plaatsvinden van woensdag nacht op donderdag nacht, dan ligt toch 90% van de TSO spelers in Europa op 1 oor en als je wakker wordt is het net zoals elke morgen

  5. #25

    Ingeschreven
    Nov 2015
    Locatie
    Overal en Nergens
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Nee,
    tenzij we en goede compensatie krijgen voor de verloren tijd.

  6. #26
    Nova25's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Nee Nee Nee doorgaan je heb die spullen na het onderhoud gewoon nodig

  7. #27

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Nee, niet stoppen tijdens regulier onderhoud. Wat misschien wel nuttig is om dit onderhoud wat eerder aan te kondigen. Aangezien veel spelers buffen met steaks. Dan is het heel moeilijk om je bufs niet te laten aflopen bij een aankondiging van maar 1 dag (eigenlijk halve dag) van te voren.
    Niemand speelt 24/7 dus zie niet veel verschil tussen slapen en onderhoud t.a.v. het door laten lopen van het eiland.

  8. #28

    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Nee

  9. #29

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Zuid oost Limburg
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Dear BB_Sious.
    i do understand the ease of this matter. Bigger and faster fault free updates with no live actions on server. That would also shorten the update time enormously.
    So i am not against this matter. Considering the processes are paused. But how about the send out explorers. Do they return with full loot and on the same time ? Cause many will run 24H and on that time a day ill be home from work to send them out again. if that agenda is ruined every time an update is given , it will disturb the play routine to many times in short periods. See, we are on time schemes here as the game provides them ?
    Buffs run 24h and that schedule you'll like toe stay uninfluenced. So i think it would be smart to take that in consideration and will explain the votes given.
    Another question i like to put out here.
    Would it not be smart to build an overall pauze possibility for the player that does go on vacation for some weeks ?
    have a fine weekend.
    Ireaneus,

  10. #30

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Nederlands!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.