Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: kerstevent 2017

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud

    kerstevent 2017

    Ik heb de winkel bekeken op test.
    Ik hoop dat die nog veranderd, anders weer weinig te halen voor de hoge levels.
    Dan loopt het net zo af als met Halloween.

  2. #2
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    je kan ook teveel willen
    mij probleem is niet wat er te halen is, maar dat het kerstevent zelf een slappe bedoeling is
    Laatst gewijzigd door Walov; 28-10-17 om 09:05.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    De gekozen avonturen die x3 leveren waren deze keer helaas niet zo gelukkig inderdaad.
    Heel leuk, die misdadigers, maar zonder lootspot draagt het weinig bij aan de samenwerking.
    Zoals al eerder aangegeven in een ander topic: Er is gelukkig wel Belegering en Grafrovers, die ook de kleinsten wel aankunnen.
    Daar zie je echter weinig van terug op handel, aangezien daar geen ls van verkocht kan worden

    Al met al is het nu wat aan de suffe kant daardoor en hoop ik dat men ervan leert naar het Kerst-evenement toe.

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Ik hoop het ook, anders gaan we maar sneeuwballen gooien, toch nog wat actie dan

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben het ermee eens dat een andere opzet van het event wenselijk is. De winkel lijkt op het oog gevuld, maar het zeldzaam proviandhuis en recepten zijn maar 1x haalbaar en de meeste spelers zullen deze dan ook niet hoeven te komen. Deze zouden beter als extra beschouwd kunnen worden, maar niet meegerekend moeten worden in de basis voor kerst.
    Met de items die er nu instaan, zou het kerstevent best een week kunnen doen. Want dan zullen de meeste mensen er alweer klaar mee zijn.
    Maak het spannender, geef oudere spelers ook iets om met hun pompoenen nog te kunnen doen. Hetgene wat dit spel de meeste spelers kost, is het feit dat het over het algemeen vrij saai is. En als je dan ook nog de 3 events die er zijn per jaar saai maakt, zul je geen spelers terugbrengen. Dus ik hoop dat er nog een toevoeging gaat komen.
    Never judge a book by its cover. Get to know people, they might end up surprising you!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.