Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Halloween 2017

  1. #21

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    chestercity
    Berichten
    26
    Wereld
    Woestewoud
    prachtig event, maar doe alsjeblieft wat aan de server capaciteit. niet te filmen hoe vaak het spel crashed

  2. #22
    checkeredMINI's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het jammer dat ik de laatste prestatie niet kan halen omdat ik nog geen level-56 ben. Vervang het dan voor lagere level-spelers door een prestatie in lijn met je eigen niveau. Ik ben blij dat er bij de events tegenwoordig andere avonturen gepromoot worden dan de standaard ZR en SS en DKM want meer variatie in het spel.

  3. #23
    Brennus's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo, ik vind Halloween wel grappig, maar heb toch 1 opmerking. De dingen zoals wijwater maak je met titanium erts.
    Het is maar een voorbeeld.
    Wel lastig als je zelf geen titanium erts kan delven, omdat je level dat nog niet kan.
    Handel is geen optie, omdat die veel duurder is dan het voordeel wat je van het bestrijden van de oeroude golems hebt.
    Het maakt, dat je helemaal afhankelijk bent van de goedheid van je clan.
    En dat doet toch wel een beetje zeer.

  4. #24

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    85
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb weer genoten van het event, seizoen avo's waren top (gelukkig geen zr of ss). Wel vind ik dat de kosten voor wijwater, zeker voor lage levels, wat aan de hoge kant was. Zelf zou ik ook graag een missieketen van bv 2 of 3 reeksen zien, zodat er iets meer uitdaging is tijdens het event. En ook wat andere gebouwen in de winkel zou leuk zijn.

  5. #25

    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben het helemaal eens met Brennus, ik heb gelukkig hulp van mijn gilde gehad, en ik vind het begin heel onduidelijk, je krijgt meerdere missies, en ik kreeg mijn golum niet, bleek ik de goede missie daarvoor over het hoofd te hebben gezien. kan ook stom van mij zijn geweest hoor, hihi

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.