Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 25

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Halloween 2017

  1. #11
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hi vanRossem,

    You may contact support about this issue. They will investigate and will be happy to help.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #12

    Ingeschreven
    Nov 2015
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanRossem Bekijk Berichten
    In het prestatievenster worden de aangeklikte pompoenen niet bijgeteld bij de drie pompoenenmissies.
    Sorry, ik dacht dat de pompoenen niet bijgeteld werden omdat de voortgangsbalk niet groen werd. Achteraf gezien blijkt het helemaal geen voortgangsbalk te zijn en worden de pompoenen dus wel bijgeteld.

    Excuses voor mijn fout.

  3. #13
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIPEX Bekijk Berichten
    last year i bought the fertelizers for my collection and they disappaered from starmenu after maintenance, if i do it this year again, my fertelizetrs wont disappear this year if yt buy them for my collection of buffs?

    vorig jaar kocht ik meststof voor mijn collectie en ze verdwenen uit stermenu na onderhoud, zal dit dit jaar weer gebeuren als ik ze opnieuw koop en niet gebruik?
    Hello Tipex,

    Unlike the Treat and the Trick buffs, the fertilizers will be converted after the event. I suggest purchasing pumpkin fertilizers only when needed.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  4. #14
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt voor de twee kado'tjes Sious

    Heb je die verhalen zelf geschreven?
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  5. #15
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hi iruet,

    I hope you enjoyed the gifts. The stories were written by one of the CMs, not me though.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  6. #16
    vuurtje2012
    Ik vond de vorige evenementen leuker omdat je dan samen iets moet doen. Zoals de vorige keer dat je met een zwarte ruiters avo pompoenen moest verdienen.
    Dit is beter voor de teamgeest in de gilde!.
    Afz Vuurtje 2012

  7. #17

    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    22
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurtje2012 Bekijk Berichten
    Ik vond de vorige evenementen leuker omdat je dan samen iets moet doen. Zoals de vorige keer dat je met een zwarte ruiters avo pompoenen moest verdienen.
    Dit is beter voor de teamgeest in de gilde!.
    Afz Vuurtje 2012
    Helemaal gelijk!

  8. #18

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Speel dan belegering of grafrovers... is prima voor de teamgeest.
    Zeker grafrovers, die is voor 4 personen.
    Zelfs de laagste levels kunnen die spelen.

  9. #19
    TIPEX
    thx BB_Sious for the clear answer

  10. #20

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    368
    Wereld
    Woestewoud
    Nog 13 dagen te gaan en ik vermoed dat de hoge levels alles al binnen hebben. Meeste items in de winkel had iedereen al.
    Maar 1 missie, dat is mi weinig. Ook op de handel is er vrij weinig te beleven en dan bedoel ik het ruilen/verkopen van lootjes.
    De avo's die nu voor meerdere spelers zijn, zijn te moeilijk voor de midden-levels, dus die doen ze niet, gevolg geen levendige handel.
    Alhoewel iedereen mopperde over zwarte ridders en stampende stier maakte dat wel dat er meer te beleven viel.
    Misschien volgend jaar nog eens goed nadenken

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.