Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: PVP vragen

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud

    PVP vragen

    In de hoop hier wel antwoorden te krijgen die ik nergens anders kan vinden begin ik toch maar dit topic hier (hopelijk op de juiste plaats).

    Sinds een maand ongeveer ben ik begonnen met het spelen van expedities. gewoon om ook dat onderdeel van het spel te leren en mee te maken.
    Inmiddels heb ik zo'n 20 kleine kolonies veroverd en kan ik bevestigen wat iedereen al weet,... het is een dure hobby :-)
    Maar ik vind het wel leuk, het is snel en voor lange avo's heb ik weinig tijd meer dus doe ik dit.

    Er is alleen vrijwel geen info te vinden over de beste tactiek en tips en tricks.
    Op de wiki site staat trouwens wel e.e.a. waar ik gebruik van maak.

    Ik ben alleen ontzettend verbaasd over een paar dingen.

    Om een kleine kolonie te veroveren, moet je altijd minstens 2 sectoren met baaskamp wegspelen en dan de sector met de kaartbaas.
    In de kaartbaassector moet je bovendien eerst minstens 2 of 3 kampen ook wegspelen.

    Dit kost mij gemiddeld zo'n 700 / 800 poppen en mijn snelste tijd was 37 minuten.

    Tot mijn verbazing worden mijn kolonies met grote regelmaat overgenomen door andere spelers (waarvan je dus geen idee hebt wie het is of uit welk land die komt) met verlies van iets meer dan 300 troepen, en dan ook nog alleen maar met aanvalstroepen en een handjevol gardisten.

    Tevens zie ik in de ranglijst dat er spelers zijn die dit presteren in net iets meer dan 10 minuten ??????!!!!
    Dat is volgens mij gewoon niet mogelijk,.... reistijd van eiland naar expeditie is al 2 minuten,.. en dan die 3 sectoren leegspelen,...
    Ik snap het gewoon niet.

    Ik weet dat bijna niemand dit speelt maar ze zijn er wel.
    Ik hoop dat er iemand (een mod wellicht?) hier eens een instructie / uitleg over kan plaatsen.

    Of is de generaal groothelm zo dat je hem vanaf de basis direct op de kaartbaas kan sturen zonder dat ie onderschept word?? Dat is eigenlijk het enige dat ik bedenken kan. (gen. groothelm krijg je bij pvp lvl 30 (=max lvl) )

    Hoop dat ik hier wat positieve reactie op krijg, (en niet alleen maar gezeik dat ik dit helemaal niet moet spelen omdat het een waardeloos deel van het spel is).

  2. #2
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Greetings DaryllAnn,

    It is nice to know there are players who are willing to endeavor TSO PVP. I am sure you got your basics covered so good luck in your quest in getting the best PVP tactics.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    70
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi DaryllAnn, ik denk dat het inderdaad zo is dat sommige spelers maar 1 aanval doen met 4 maarschalken, 3 blokkeren een kampje en de laatste valt de eindbaas aan of 2 blokkeren en de laatste 2 vallen de eindbaas aan. Het verschilt enorm per kolonie hoeveel kampjes je moet aanvallen, op level 1 kon ik regelmatig dwars langs alles heen lopen en gelijk de eindbaas aanvallen, op level 3 is dat nog nooit gebeurd. Maar dan nog is het knap in 10 minuten. Ik denk dat die er vooral vaak zoeken en kolonies met veel kampen overslaan.

  4. #4
    TIPEX
    http://www.settlersonlinewiki.eu/exp...k-of-colonies/
    http://prntscr.com/7npijm
    https://merkonian.wordpress.com/


    deze linkjes heb ik, laatste is samengesteld door merkonian, een kei in setters (kei in de zin top en ook wel een bijna fossiel zoals ikzelf) ^^

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Dank voor de reacties so far,.... ben er heel blij mee!

  6. #6

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe kan ik soldaten gemaakt voor pvp weer terug krijgen. en wanneer stoppen jullie met Pvp ik snap er niks van en het is een spel in een spel. IME (in my eys) schrappen die hap.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Om zuinig met troepen om te gaan, moet je inderdaad blokken. En je kuntm voordat je aanvaltm al bekijken wat de beste route is naar eindkamp.
    Die laatste link van TIPEX is een hele goede.
    @FlorisV1967: troepen train je binnen het arsenaal.
    Er zijn veel aspecten bij PVP die je moet leren kennen. Ik heb in het verleden filmpjes gemaakt (vooral ivm bugs), die laten zien hoe ik in die tijd speelde.
    Over die tien minuten en top notering van efficiëntie: naast behendigheid met pvp moet je vooral geluk hebben een juiste kolonie te treffen.
    Verder klopt het dat het een dure hobby is en de maker ziet er kennelijk geen brood in om pvp aantrekkelijker te maken. Dit deel van het spel blijft dus in de marge.
    Laatste opmerking: voor tips en tricks mag je contact met mij opnemen.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.