Ik constateer dat mijn commando's (lees elitesoldaten) zijn overgeplaatst naar het regiment van Heutsz (lees bewakingstroepen). Helaas helaas:-(
Ik constateer dat mijn commando's (lees elitesoldaten) zijn overgeplaatst naar het regiment van Heutsz (lees bewakingstroepen). Helaas helaas:-(
Ik vraag mij af wat er mis was met de Gilde Missie? Want het is nu een Gilde Quest. Missies blijven het zelfde, en volgens mij is Missie een volstrekt duidelijk Nederlands woord. Niet elke verandering in het spel is een juiste verandering.
Een queeste is een zoektocht of een onmogelijke opdracht. Tijdens deze zoektocht moeten er vele hindernissen overwonnen worden en het is niet altijd zeker dat de opdracht gehaald wordt. Vaak zijn het eenzame helden die de taak moeten volbrengen
Van encyclopedia afgeplukt, het komt niet echt overeen met de titel missie...
KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013
Het probleem met de geschiedenis van het handelshuis is op dit moment nog steeds NIET opgelost !
Vandaag een bericht ontvangen dat de ontwikkelaars druk bezig zijn met het zoeken naar een oplossing en dat er, zodra er meer info bekend is, dat dit op de hoofdpagina zal worden aangekondigd.
Waarvan akte ;-)
Grts
Aquarius
Laatst gewijzigd door Aquarius; 11-10-17 om 17:47.
Dear players,
Regarding deleted trade entries that reappear, please check the dates, the trade entries that reappeared may actually be older trade entries. Some players observed that when they emptied their trade history and changed zones, the trade entries that reappeared on the trade history are older entries, and after several rounds of deleting the "backlog", the trade history remained empty. However, if you do see deleted trade entries that reappeared, please let us know.
Regards,
BB_Sious
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Sinds gisteren hapert bij mij het spel enorm. Wanneer ik mijn eiland versleep gebeurd er eerst helemaal niets, alsof het spel wakker moet worden. Ineens werkt het wel. Even niet meer verslepen en het begint weer opnieuw.
Als ik op generaals klik (groene vinkje staat boven gen), duurt het ook een tijdje voor er reactie komt. Vergelijkbaar met wanneer ik mijn eiland versleep.
Voor de update had ik hier geen last van. En aan mijn pc ligt het niet, alles is geleegd, opgeruimd en stofvrij!
Beste Kolkkie,
hebt u ook al eens nagekeken of andere sites die gebruik maken van flash trager reageren?
Welke browser gebruikt u en hebt u ook al eens een andere browser geprobeerd? Welk resultaat geeft dit?
Met vriendelijke groeten,
Mod_Fjuka
ik vind Queeste een stom woord... wat was er mis met missie?
Vertaald uit "Quest", missie is eigenlijk altijd al een hele slechte vertaling geweest.
Nu zit ie er veel dichter op.
Google het maar eens.
Laatst gewijzigd door copycat; 13-10-17 om 13:58.