Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Forum Event

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    Forum Event


    Dear Settlers,

    A few days after the bandits have settled on your island, a mysterious character appeared in your tavern. Out of suspicion, your settlers questioned this man and they found out that he has been following the bandits. However, he is no friend of the bandits. He is merely a traveler and an adventurer. He is willing to provide you some aid, provided you satisfy his curiosity.

    TASK
    • Correctly answer the questions below and submit it on this thread
    • Submit the answers between September 22nd to September 24th
    • All answers must be submitted in a single entry/post


    REWARDS
    • FIVE questions
    • FOUR randomly selected players
    • 100 gems for each correct answer


    NOTES:
    • Answers must be spelled correctly and completely. Full names are required, including articles when present.
    • Only the first attempt from each player will be considered.
    • Rewards will be sent by in-game mail within 24 hours after the event.
    • Four randomly selected players will receive 100 gems for each correct answer.
    • Answers will be hidden until the end of the event.



    Question 1: This “Serenade Of Joy” needs to be delivered to a king's tomb. However, I forgot the name of the king. Do you know the name of this king?

    Question 2: I am also interested in a ship, rewarded to those who completed the quest called "The Good Captain". Do you know the name of this ship?

    Question 3: The Excelsior once hovered over my farm and it dropped this parchment by accident. I would like to return it to its owner. The parchment has something written on it. Can you read it?
    Unscramble the word: MAAHNSYAOR G

    Question 4: Here is a diary of a certain captain. Can you figure out the name of its owner?
    Unscramble the word: EAI AAIMAKTNPRPPN

    Question 5: This map is made by a famous mapmaker, who occasionally hands out quests to guilds. I could not read his name. Can you help me?
    Unscramble the word: FA ONRNCROZ



    If you have any questions concerning the event, please contact the moderator team or contact me in-game or via forum PM.


    Good luck!
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    357
    Wereld
    Woestewoud

    Beste Settlers,

    Een paar dagen nadat de bandieten zich op je eiland gevestigd hebben, verschijnt er een mysterieus karakter in je herberg. Uit verdenking, hebben je settlers deze man ondervraagd en ze hebben ontdekt dat hij de bandieten achtervolgde. Echter, hij is geen vriend van de bandieten. Hij is een gewoon een reiziger en een avonturier. Hij is bereid om je hulp te geven, op voorwaarde dat je zijn nieuwsgierigheid bevredigt.

    OPDRACHT
    • Beantwoord de onderstaande vragen correct en plaats het in dit topic.
    • Plaats je antwoorden in de periode 22 tot 24 September.
    • Alle antwoorden dienen in 1 post gegeven te worden.


    BELONING
    • VIJF vragen
    • VIER Willekeurig geselecteerde spelers
    • 100 edelstenen voor elk correct antwoord


    REGELS:
    • Antwoorden moeten correct en volledig worden gespeld. Volledige namen zijn verplicht, inclusief tussenvoegsel indien aanwezig.
    • Alleen de eerste poging van elke speler wordt overwogen.
    • Beloningen worden in via een in-game mail verstuurd binnen 24 uur na het event.
    • Vier willekeurig geselecteerde spelers zullen 100 edelstenen ontvangen voor elk correct antwoord.
    • Antwoorden blijven verborgen tot het einde van het event.



    Vraag 1: Deze "Serenade van Vreugde" moet afgeleverd worden bij een koning zijn tombe. Echter, ik ben de naam van deze koning vergeten. Weet jij de naam van deze koning?

    Vraag 2: Ik ben ook geïnteresseerd in een een schip, welke geschonken is aan degene die de missie genaamd "De goede Kapitein" hebben voltooid. Weet jij de naam van dit schip?

    Vraag 3: De excelsior zweefde een keer over mijn boerderij en liet per ongeluk dit perkament vallen. Ik zou het grag terug geven aan de eigenaar. Er staat iets geschreven op dit perkament. Kun jij het lezen?
    Ontleed het woord: MAAHNSYAOR G

    Vraag 4: Hier is een dagboek van een bepaalde kapitein. Kun jij de naam ontdekken van de eigenaar
    Ontleed het woord: EAI AAIMAKTNPRPPN

    Vraag 5: Deze map is gemaakt door een beroemde map maker, die af en toe missies geeft aan gildes. Ik kan zijn naam niet lezen. Kun jij mij helpen?
    Ontleed het woord: FA ONRNCROZ



    Mocht je vragen hebben omtrent het event, neem dan contact op met het moderatie team of contacteer mij in-game of via een privé bericht op het forum.


    Succes!
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door MOD_Fjuka; 24-09-17 om 14:05.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Vraag 1: Deze "Serenade van Vreugde" moet afgeleverd worden bij een koning zijn tombe. Echter, ik ben de naam van deze koning vergeten. Weet jij de naam van deze koning?

    King Roxy

    Vraag 2: Ik ben ook geïnteresseerd in een een schip, welke geschonken is aan degene die de missie genaamd "De goede Kapitein" hebben voltooid. Weet jij de naam van dit schip?

    "The Pathfinder"

    Vraag 3: De excelsior zweefde een keer over mijn boerderij en liet per ongeluk dit perkament vallen. Ik zou het grag terug geven aan de eigenaar. Er staat iets geschreven op dit perkament. Kun jij het lezen?
    Ontleed het woord: MAAHNSYAOR G

    Sonya Graham

    Vraag 4: Hier is een dagboek van een bepaalde kapitein. Kun jij de naam ontdekken van de eigenaar
    Ontleed het woord: EAI AAIMAKTNPRPPN

    Kapitein Mapparan

    Vraag 5: Deze map is gemaakt door een beroemde map maker, die af en toe missies geeft aan gildes. Ik kan zijn naam niet lezen. Kun jij mij helpen?
    Ontleed het woord: FA ONRNCROZ

    Coron Franz

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Weert
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    antwoord op vraag 1: king roxy
    antwoord op vraag 2:the pathfinder
    antwoord op vraag 3: sonya graham
    antwoord op vraag 4: kapitein mapparan
    antwoord op vraag 5: Coron Franz

  5. #5

    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Vraag 1: Deze "Serenade van Vreugde" moet afgeleverd worden bij een koning zijn tombe. Echter, ik ben de naam van deze koning vergeten. Weet jij de naam van deze koning?

    king roxy

    Vraag 2: Ik ben ook geïnteresseerd in een een schip, welke geschonken is aan degene die de missie genaamd "De goede Kapitein" hebben voltooid. Weet jij de naam van dit schip?

    the pathfinder


    Vraag 3: De excelsior zweefde een keer over mijn boerderij en liet per ongeluk dit perkament vallen. Ik zou het grag terug geven aan de eigenaar. Er staat iets geschreven op dit perkament. Kun jij het lezen?
    Ontleed het woord: MAAHNSYAOR G

    sonya graham


    Vraag 4: Hier is een dagboek van een bepaalde kapitein. Kun jij de naam ontdekken van de eigenaar
    Ontleed het woord: EAI AAIMAKTNPRPPN

    kapitein mapparan

    Vraag 5: Deze map is gemaakt door een beroemde map maker, die af en toe missies geeft aan gildes. Ik kan zijn naam niet lezen. Kun jij mij helpen?
    Ontleed het woord: FA ONRNCROZ

    coron franz

  6. #6
    pino00999's Avatar
    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Vraag 1: Deze "Serenade van Vreugde" moet afgeleverd worden bij een koning zijn tombe. Echter, ik ben de naam van deze koning vergeten. Weet jij de naam van deze koning?
    KING ROXY

    Vraag 2: Ik ben ook geïnteresseerd in een een schip, welke geschonken is aan degene die de missie genaamd "De goede Kapitein" hebben voltooid. Weet jij de naam van dit schip?
    The Pathfinder

    Vraag 3: De excelsior zweefde een keer over mijn boerderij en liet per ongeluk dit perkament vallen. Ik zou het grag terug geven aan de eigenaar. Er staat iets geschreven op dit perkament. Kun jij het lezen?
    Ontleed het woord: MAAHNSYAOR G
    Sonya Graham

    Vraag 4: Hier is een dagboek van een bepaalde kapitein. Kun jij de naam ontdekken van de eigenaar
    Ontleed het woord: EAI AAIMAKTNPRPPN
    Kapitein Mapparan

    Vraag 5: Deze map is gemaakt door een beroemde map maker, die af en toe missies geeft aan gildes. Ik kan zijn naam niet lezen. Kun jij mij helpen?
    Ontleed het woord: FA ONRNCROZ
    Coron Franz

  7. #7
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear settlers,

    Thank you for participating in this event.

    All event winners will receive their prize via in-game mail within the day.


    Question 1: This “Serenade Of Joy” needs to be delivered to a king's tomb. However, I forgot the name of the king. Do you know the name of this king?
    A: Koning Roxy / King Roxy

    Question 2: I am also interested in a ship, rewarded to those who completed the quest called "The Good Captain". Do you know the name of this ship?
    A: The Pathfinder / De Pionier

    Question 3: Can you tell me who the captain of the Excelsior is?
    A: Sonya Graham

    Question 4: Here is a diary of a certain captain. The name of the owner is encrypted. Can you figure out who it belongs to? Unscramble the word: EAI AAIMAKTNPRPPN
    A: Kapitein Mapparan

    Question 5: This map is made by a famous mapmaker, who occasionally hands out quests to guilds. I could not read his name. Can you help me? Unscramble the word: FA ONRNCROZ
    A: Coron Franz


    Kind regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.