Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 41

Onderwerp: [Feedback] Crisis Quest - The Bandit's Counterattack

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Crisis Quest - The Bandit's Counterattack

    Dear settlers,

    We invite you to provide feedback about the Crisis Quest - The Bandit's Counterattack on this thread.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Beste settlers,

    We nodigen je uit ons van je feedback over de Crisis Missie - De tegenaanval van de Bandieten in dit topic te voorzien.

    Regards,
    BB_Sious

  3. #3
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben er helemaal blij mee!! Elke doorbreking van de dagelijkse sleur is welkom, en , mag ook wel eens gezegd worden: complimenten dat het spel niet gecrasht is bij het implementeren
    Leuke rewards ook.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    heel leuke verrassing met leuke beloningen

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    TOP dankjulliewel

  6. #6

    Ingeschreven
    Apr 2015
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Namen mij en het gilde... bedankt voor deze leuke verrassing..

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Deze verrassing is welkom. Leuk.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    wel jammer dat je 6 goudmijnen moet gaan laten zoeken en 5 titamijnen, die je al gezocht en bezet hebt , deze missie is voor lvl 66 tot en met lvl 75

  9. #9
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Greetings BlackMedusa,

    True, this part of the quest could hurt some players, especially if all you used industrial titanium mines on all of it. Nonetheless, you have the final say on whether keeping the mines intact is the better option for your island than destroying the mines to find new quest deposits.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Greetings BlackMedusa,

    True, this part of the quest could hurt some players, especially if all you used industrial titanium mines on all of it. Nonetheless, you have the final say on whether keeping the mines intact is the better option for your island than destroying the mines to find new quest deposits.

    Regards,
    BB_Sious
    Het is niet zozeer dat ik op al die plekken een mijn heb staan (gelukkig) maar wel al gezocht en om die weg te krijgen moet je dus mijnen bouwen en afbreken om de nodige opnieuw te vinden die ik al op lvl 6 of hoger heb laat ik dus staan daar zit ook heel veel erts in

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.