Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 41

Onderwerp: [Feedback] Crisis Quest - The Bandit's Counterattack

  1. #31
    GKnight74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt voor je reactie. Natuurlijk kan je afkopen (moet je wel zoveel edels hebben) Maar dat is niet t spel.

    Ik heb m alsnog gehaald hoor, toch blijf ik erbij na zo'n leuke missie zou t niet op geluk aan moeten komen.

    Vooral de volgende keer weer geheim houden dan is t echt crisis!!!!

  2. #32

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Rumpelstilz Bekijk Berichten
    Daarom bestaat er nog altijd de mogelijkheid tot afkopen met edelsteentjes. Het kost 25 edelsteentjes minder om af te kopen, dan de beloning erna oplevert.
    De 'klacht' hierover is wel doorgegeven.
    Het event was inderdaad niet al te best. Niet alleen is stap 4.4 te zwaar voor vele spelers. Het geluk komt hierbij te veel om de hoek gekeken. Daarnaast is het aantal nutteloze troepen dat je moet bouwen te zot voor woorden. Wat moet je met stapels kruisboog, elitesoldaten en kanonniers ? En dan heb ik het nog niet over het aantal wapens dat je moet betalen. Ook bij de eerste stappen is het beter om wat meer variatie in te brengen. Mahonieplanken maken 2x is een beetje te veel van het goede.
    Volgens mij is het de bedoeling dat crisismissies te doen zijn en niet dat vele spelers (en zeker de spelers met wat minder tijd) van alles moeten gaan afkopen om de missies te kunnen halen.

  3. #33
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    Thank you for sharing your experiences, thoughts, and suggestions about the event. These will be forwarded to our developers to help us create better events in the future. Hope you had fun!

    Kind regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  4. #34

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vond het voor de verandering eens een heel goed event. De mensen die klagen over het geluk: tja, met maar 3 OR zal het wel lastiger zijn. Maar van je edels kan je altijd OR bijkopen, het blijft een keuze dit niet te doen. Er werd ook gezegd aan het begin, dat niet iedereen hem zou kunnen halen.
    Ik vond de opdrachten prima, de troepen die ik niet nodig heb mik ik wel weer ergens dood en probleem ook weer opgelost.
    Leuke variatie in de opdrachten en net als de loot, hoort een dosis geluk er ook bij. Ik vind dat dit ook prima naar voren komt in de opdrachten. & dagen was iig genoeg tijd om alles te kunnen doen, was hier op dag 5 al klaar. Gewoon goed je buffs gebruiken en gidsen en kan het snel gaan!

    Ik zie graag nog eens een crisis tegemoet!
    Never judge a book by its cover. Get to know people, they might end up surprising you!

  5. #35

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mediva Bekijk Berichten
    Ik vond het voor de verandering eens een heel goed event. De mensen die klagen over het geluk: tja, met maar 3 OR zal het wel lastiger zijn. Maar van je edels kan je altijd OR bijkopen, het blijft een keuze dit niet te doen. Er werd ook gezegd aan het begin, dat niet iedereen hem zou kunnen halen.
    Ik vond de opdrachten prima, de troepen die ik niet nodig heb mik ik wel weer ergens dood en probleem ook weer opgelost.
    Leuke variatie in de opdrachten en net als de loot, hoort een dosis geluk er ook bij. Ik vind dat dit ook prima naar voren komt in de opdrachten. & dagen was iig genoeg tijd om alles te kunnen doen, was hier op dag 5 al klaar. Gewoon goed je buffs gebruiken en gidsen en kan het snel gaan!

    Ik zie graag nog eens een crisis tegemoet!
    Ik neem aan dat jij tot de groep 66 - 75 hoort, maar misschien moet je eens kijken wat de opdrachten van andere levels zijn. Natuurlijk kun je troepen dood laten lopen, maar het scheelt een hele boel of dat zwaardvechters en scherpschutters zijn of kruisbogen, elitesoldaat en kanonniers zijn. Opvallend is natuurlijk ook dat de groep 66 -75 niets hoeft te zoeken aan het einde, alleen produceren of verkrijgen. En als je met 15 keer zoeken, waarbij de meeste ook nog eens dubbele buit geven, maar 1 keer iets vind, dan is dat wel heel erg wrang. Dus speelt de geluksfactor een te grote rol en dat aan het einde van de reeks.

  6. #36

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Niemand was verplicht aan de crisis deel te nemen... Volgens mij.
    Maar als ik het goed begrijp, was het bij iedereen een echte crisis, maar bij de levels 66-75 iets minder.
    Dan hebben de levels 66-75 toch meer te klagen? Want zij hebben niet het beloofde gekregen

  7. #37

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Klagers hou je altijd, en natuurlijk kan het altijd beter. Maar ik vond het een leuke missie die het spel weer een weeklang leuker heeft gemaakt.
    Ik heb 1 missie afgekocht met edels, want kruisbogen maken en dan ook nog de schutters is niet mijn ding,..... maar m'n or's waren maandagavond met de juiste zaakjes thuisgekomen dus missie geslaagd.
    Graag meer van dit soort crisis missies, en BB bedankt!

  8. #38

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Het was voor mij (level 66) crisis genoeg als je bedenkt dat ik zaterdagochtend nog met stap 3 moest beginnen. Het was dus wel degelijk even crisis, vooral als je bedenkt dat er b.v. geen enkele OR thuis stond (o.a. net half uur voor missie de geluksverkenners verstuurd), maar ze wel dringend nodig waren. Een van de zaken die meespelen is de beschikbare tijd, doordeweeks niet altijd best, gelukkig afgelopen weekend wel goed. Ik heb uiteindelijk niks hoeven af te tikken en kon me gelukkig met hulp van anderen beter voorbereiden op het laatste stukje.

  9. #39
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Voor mij ( lvl 61)was het ook af en toe crisis, maar dat hoort bij een crisismissie. Vond het een welkome afwisseling. Stel voor elk eerste weekend van de maand van vrijdag 18u tot maandag 8u een minicrisis te houden
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  10. #40

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaryllAnn Bekijk Berichten
    Klagers hou je altijd, en natuurlijk kan het altijd beter. Maar ik vond het een leuke missie die het spel weer een weeklang leuker heeft gemaakt.
    Ik heb 1 missie afgekocht met edels, want kruisbogen maken en dan ook nog de schutters is niet mijn ding,..... maar m'n or's waren maandagavond met de juiste zaakjes thuisgekomen dus missie geslaagd.
    Graag meer van dit soort crisis missies, en BB bedankt!
    Natuurlijk was het een welkome variatie op de normale gang van zaken en ik denk dat jij geluk hebt gehad. Ik was zaterdagmiddag al bezig met stap 4.4. Het zoeken dus en kreeg dus t/m dinsdagmorgen slechts 30 van de 50 binnen. Dat noem ik dus de geluksfactor en die was te bepalend voor de missie. Zeker omdat die helemaal aan het eind kwam en je dus geen mogelijkheid meer had om het te compenseren. Uiteindelijk heb ik die missie moeten afkopen. Niet vanwege gebrek aan tijd of de mogelijke kansen op de juiste buit, maar puur vanwege het geluk en dat is heel jammer dat dat bepalend kan zijn in zo'n missie. Graag had ik ook wat meer variatie gezien in de missies. Iets te vaak hetzelfde. 2 keer mahonieplank, 2 keer dure troepen maken die je niet nodig hebt is iets te veel van het goede en een beetje saai.
    Achteraf gezien was het misschien wel goedkoper geweest om een recycler en 2 adellijke huisjes te kopen dan de missie door te voeren, maar dat is bijzaak
    Laatst gewijzigd door Excalibura8888; 29-09-17 om 00:15.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.