Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 41

Onderwerp: [Feedback] Crisis Quest - The Bandit's Counterattack

  1. #21
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kolkkie Bekijk Berichten
    Leuke quest. Alleen heb ik toch wel een kritiekpunt.

    Waarom zit er een opdracht in die vraagt om productie van elitetroepen? Mijn vriend heeft momenteel zijn elitebarak in de up staan en deze is na de quest klaar. Ik vind het slecht dat er nu iets gevraagd wordt in een gebouw waar je maar 1 van mag hebben en niet bij kunt bouwen zodat je de quest wel kunt halen.
    Dat is de essentie van een crisis, dat je je niet kunt voorbereiden. Maar je kunt de missies die je door het uppen niet kunt doen, dat zijn er maar een paar, afkopen met edels. Is niet echt duur en een groot gedeelte krijg je weer terug uit de rewards.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #22

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    en juist hierdoor zie je waar je misschien in de toekomst aan moet gaan werken


    update: Alleen valt er niet te werken aan je dosis "geluk" bij 4.4. Beetje van de zotte dat je 2 dagen dag en nacht o.r. op pad stuurt en dan nog steeds niet de grondstoffen hebt die nodig zijn. beetje raar allemaal om maar niet te zeggen ongelooflijk belachelijk
    Laatst gewijzigd door LadyK; 25-09-17 om 15:00.

  3. #23

    Ingeschreven
    Sep 2016
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    vind wel dat de timing beter kan, net voor een groot event, verspreid het meer de events...

  4. #24

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Nu is de verrassing des te groter.

  5. #25

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk om een event te krijgen!

    Wel een verzoek: kan volgende keer gespecificeerd worden welke "Zoektocht (lang)" en "Zoektocht (kort)" gedaan moeten worden.
    Want deze staan bij zowel schat zoeken als avontuur zoeken (en ja, ik gokte verkeerd en ging op avonturen zoektocht).

  6. #26
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    lvl 61....crisis stap3...tegenaanval
    kom er niet uit...all 220c en 660 boog kwijt

  7. #27
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Complimenten voor deze crisismissie:-) Verliep allemaal gladjes zonder een enkele bug. Uitdagende missies en goede beloningen, zowel in goederen als XP!
    Een welkome afwisseling :-)

  8. #28
    MOD_Rumpelstilz
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theovv Bekijk Berichten
    Leuk om een event te krijgen!

    Wel een verzoek: kan volgende keer gespecificeerd worden welke "Zoektocht (lang)" en "Zoektocht (kort)" gedaan moeten worden.
    Want deze staan bij zowel schat zoeken als avontuur zoeken (en ja, ik gokte verkeerd en ging op avonturen zoektocht).
    Dit is doorgegeven aan de Community Manager en deze speelt het verder door naar de devs.
    Het woordje "Schat" van "Schatzoektocht" bleek op de Nederlandse server verloren te zijn gegaan in de vertaling.

  9. #29
    GKnight74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vond t een super leuk event, mooi stil gehouden en pittige opdrachten.
    Maar stap 4.4 vind ik belachelijk je heb keihard je best gedaanen dan komt t aan op geluk. ruim 2 dagen or's de deur uit sturen en het niet halen.
    Oke ik heb nog 6 kansen maar vele kunnen t hierdoor niet halen. Beetje jammer dus.

    Mvrgr GKnight

  10. #30
    MOD_Rumpelstilz
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GKnight74 Bekijk Berichten
    Ik vond t een super leuk event, mooi stil gehouden en pittige opdrachten.
    Maar stap 4.4 vind ik belachelijk je heb keihard je best gedaanen dan komt t aan op geluk. ruim 2 dagen or's de deur uit sturen en het niet halen.
    Oke ik heb nog 6 kansen maar vele kunnen t hierdoor niet halen. Beetje jammer dus.

    Mvrgr GKnight
    Daarom bestaat er nog altijd de mogelijkheid tot afkopen met edelsteentjes. Het kost 25 edelsteentjes minder om af te kopen, dan de beloning erna oplevert.
    De 'klacht' hierover is wel doorgegeven.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.