medusa: het draait om dezoektocht, niet het vinden vd afzetting
dusje hoeft deze niet af te breken maar enkel de zoektocht afwachten tot die gedaan is (voor zover ik begrepen heb)
medusa: het draait om dezoektocht, niet het vinden vd afzetting
dusje hoeft deze niet af te breken maar enkel de zoektocht afwachten tot die gedaan is (voor zover ik begrepen heb)
Tot nog toe goed te doen. Als je eco op orde is haal je die missies op je sloffen
Prima beloningen ook weer, geen weggegooide gs.
Jammer dat dat bandieten kamp geen pirate zijn ivm talk like a Pirate day...
KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013
moggen ze wat meer doe ik deze heel goed
had het niet eens over anno, maar dat soort dagen kan je mooi gebruiken, zeker als je dan een event start
Ik persoonlijk denk dat je dat soort internationale dagen kan gebruiken als je een event start. Het gaat niet per sé over talk like a pirate day, maar het algemene concept... Als je een event zou starten op 4 oktober zou je bijv. ook mogen verwachten dat er iets met dieren gedaan wordt
KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013
leuke quest met hele leuke beloningen.
Geen problemen ervaren dus zeer geslaagd
Leuke quest. Alleen heb ik toch wel een kritiekpunt.
Waarom zit er een opdracht in die vraagt om productie van elitetroepen? Mijn vriend heeft momenteel zijn elitebarak in de up staan en deze is na de quest klaar. Ik vind het slecht dat er nu iets gevraagd wordt in een gebouw waar je maar 1 van mag hebben en niet bij kunt bouwen zodat je de quest wel kunt halen.