Voor de tweede keer in een korte periode waren er problemen met uplay en de daar aan gekoppelde inlog in het spel. Het is vrij vervelend aangezien 1) geen nieuws er over op de website of het forum, 2) geen manier om het op het forum te vragen omdat je daarvoor moet inloggen. Ik moest op mijn oude account op de europese server uitvinden dat het probleem meer mensen trof en dus niet aan mij lag en dat "BB er mee bezig was".
Ik hoop vooral dat dit probleem een tijd uitblijft, maar mocht het nog een keer voorkomen kan er dan tenminste melding van worden gemaakt op de website en/of door het forum door een BB admin?
In eerste instantie ga je aan jezelf twijfelen omdat je de melding krijgt "probeer over een paar minuten nog een keer"
For the second time in a short period there have been problems with the Uplay login to this game. This is quite annoying because there is 1) no news on website/forum and 2) no way to ask on the forum since this requires login in. I had to go ty my old account on the european server to find out that it was an actual problem for a lot more people and that "BB was working on it".
First of all I hope this was the last time for a long period, but if it happens again, can you please post something on the website/forum?
People might think it is their fault, especially with the message "please try again in a few minutes"