Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Buffs houden er spontaan mee op

  1. #1

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud

    Buffs houden er spontaan mee op

    Steaks erop, uur later uitgewerkt??

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Heb nu voor de al een paar keer gehad dat ik al mijn gebouwen verbeterd met steak en dat ie werkt als ik klaar ben en dan controleer ik later en zijn er sommige gebouwen dat de verbetering ervan af is. Zou niet weten wat dit kan zijn. Bug of zou het te maken kunnen hebben dat de snelle verbeteringen het soms niet goed pakt, maar dat ie wel de steaks verdwijnt uit je menu. Probleem doet zich denk meer voor als voor de aanpassing.

    Hoor graag hoe het zit. Elondil

  3. #3

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    voorlopig nog niet ondervonden, gaat het over buffs die je zelf gooit op je eiland of die gegooid worden door vrienden, of beiden??

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Als ik ze bij een gildelid erop gooi krijg ik vaak de reactie dat ik iets overgeslagen heb terwijl ik het gebouw wel degelijk aan heb geklikt (wordt donker). Als ik in het logboek ga tellen kom ik wel op het aantal uit wat ik erop gegooid heb. Maar een buff is dan weer uitgegaan en de betreffende buff weer terug in mijn stermenu. Het ging in dit geval om vliegende settlers.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elondilxxx Bekijk Berichten
    ...verbeteringen het soms niet goed pakt, maar dat ie wel de steaks verdwijnt uit je menu. Probleem doet zich denk meer voor als voor de aanpassing.

    Hoor graag hoe het zit. Elondil
    Elondil heeft het over een echte bug, komt niet terug in ster.

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Heb het een aantal keren ondervonden, maar dacht in eerste instantie aan een eigen fout,.... had ik bv steaks gegooid op al mijn bakkers, boerderijen of jagers,.. en die staan allemaal netjes bij elkaar,... zag ik volgende dag tot mijn verbazing dat er een paar ongebuft stonden. Nogmaals ik dacht dat ik dus zelf niet goed gegooid had maar is wel heel rare vergissing, vooral als het al een paar keer is gebeurt. Ik kwam er te laat achter om te kunnen controleren of het aantal in ster niet klopte.

    Met steaks vind ik het nog niet zo erg,... als het ook gebeurt met regenboogsneeuw, of andere dure/zeldzame bufs is het wel pijnlijk en zonde.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.