Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Spel loopt regelmatig vast

  1. #1

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud

    Spel loopt regelmatig vast

    Sinds een paar dagen loopt Settlers regelmatig vast. Dit gebeurt vooral op avonturen. Als ik ergens een leider kamp versla, komt alles tot stilstand en moet ik het spel opnieuw laden.

    Dit gebeurde hiervoor helemaal niet.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    nee, het lijkt erger geworden :/

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    chestercity
    Berichten
    26
    Wereld
    Woestewoud
    het spel hapert en doet behoorlijk inderdaad

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    ook na het onderhoud van vanmorgen blijft het spel in de bevries-stand staan als je van tab switcht, wanneer wordt dit nu opgelost? Het is erg irritant dat je elke keer je beeld weer moet minimaliseren/maximaliseren om je tso scherm weer wakker te schudden.

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Als je de spel geluiden/muziek aanzet gaat het beter,..... maar kan zelfs dan nog steeds af en toe vastzitten, maar scheelt wel heel veel.

  6. #6
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Theovv,

    Are you using Chrome? You could try the workarounds suggested in here.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Try being the operative word... tried it and it still freezes. Just freezes less.

    Met de nadruk op proberen... heb het geprobeerd en het bevriest nog steeds. Alleen minder, veel minder vaak

  8. #8

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    I'm using chrome. I always have the background sound turned of, but the normal game sounds do play. Do I also need to turn on the background sounds to improve things?

  9. #9
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theovv Bekijk Berichten
    I'm using chrome. I always have the background sound turned of, but the normal game sounds do play. Do I also need to turn on the background sounds to improve things?
    Hi Theovv,

    The idea of having the in-game sound always on is to maintain activity in the tab so that the tab will not deactivate. Activating the background music does little in this case since you already have the sound effects turned on.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten

    Activating the background music does little in this case since you already have the sound effects turned on.

    Regards,
    BB_Sious
    Ben ik niet helemaal mee eens,... de normale spel geluiden zijn ( bij mij iig) echt wel eens een kwartier of langer stil,.. gebeurt er dus niks en mijn ervaring is dat de tab al binnen 5 minuten kan bevriezen.
    Muziek aanzetten helpt bij mij een hoop sindsdien.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.