Sinds een paar dagen loopt Settlers regelmatig vast. Dit gebeurt vooral op avonturen. Als ik ergens een leider kamp versla, komt alles tot stilstand en moet ik het spel opnieuw laden.
Dit gebeurde hiervoor helemaal niet.
Sinds een paar dagen loopt Settlers regelmatig vast. Dit gebeurt vooral op avonturen. Als ik ergens een leider kamp versla, komt alles tot stilstand en moet ik het spel opnieuw laden.
Dit gebeurde hiervoor helemaal niet.
nee, het lijkt erger geworden :/
het spel hapert en doet behoorlijk inderdaad
ook na het onderhoud van vanmorgen blijft het spel in de bevries-stand staan als je van tab switcht, wanneer wordt dit nu opgelost? Het is erg irritant dat je elke keer je beeld weer moet minimaliseren/maximaliseren om je tso scherm weer wakker te schudden.
Als je de spel geluiden/muziek aanzet gaat het beter,..... maar kan zelfs dan nog steeds af en toe vastzitten, maar scheelt wel heel veel.
Hello Theovv,
Are you using Chrome? You could try the workarounds suggested in here.
Regards,
BB_Sious
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Try being the operative word... tried it and it still freezes. Just freezes less.
Met de nadruk op proberen... heb het geprobeerd en het bevriest nog steeds. Alleen minder, veel minder vaak
I'm using chrome. I always have the background sound turned of, but the normal game sounds do play. Do I also need to turn on the background sounds to improve things?
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.