Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Flash player

  1. #1
    Lordoftwente1's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud

    Flash player

    kan dit spel daar niet van af, of kan dat niet?
    html 5 zou dat kunnen of iets anders ?
    hier wordt je niet blij van dat gehakke tak.
    En dit al jaren.


    Groetjes Lordoftwente1
    hallo allemaal

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Question 17: level232, Germany

    When will TSO switch fom the unsafe, old and resource-unfriendly Flash to HTML5?
    TSO Team: Switching from Flash to HTML5 is not on the development roadmap. Going this way would require a a big effort on the development side, and would drastically slow down the implementation of the new content, improvements and bugfixes.

  3. #3
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Hmm ja, maar elders valt anders te lezen:

    BB_Awondel:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Awondel
    Bis 2020 sind es auch noch einige Jahre. Wir befinden uns zwar im Wartungsmodus und keine weitere Entwicklung findet statt, jedoch ist die Nutzbarkeit des Spiels weiterhin gegeben. Die Inseln bleiben weiterhin erreichbar und die Änderungen von Flash betreffen uns bis 2020 nicht.

    Was dann danach passiert, kann ich euch jetzt nicht sagen, da es auch von mir nur Vermutungen wären.


    Liebe Grüße,
    BB_Awondel
    En:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Awondel
    So viele Jahre der Vermutungen und falschen Ankündigungen mit dem Vermerk, dass Flash eingestellt wird.
    4 Jahre lang habe ich euch erklärt, dass nichts an diesen Aussagen dran ist, solang es nicht von Adobe selbst veröffentlicht wird. Nachdem ich jahrelang diese "Vermutungen" gelesen und verneint habe, haben wir nun zum ersten Mal eine Ankündigung offiziell von Adobe! Es bezieht sich auf eine Änderung, welche schrittweise ab 2020 eingeführt wird.

    Einen Umstieg auf HTML5 halte ich für Anno Online sehr unwahrscheinlich, dies wurde auch vorab schon vom Entwicklerteam immer verneint. Inwieweit sich andere Lösungen oder Wege ergeben, kann ich euch im Moment aber noch nicht sagen. Bis 2020 werden aber die normalen Flashzuteilungen noch normal nutzbar sein, ihr werdet das Spiel also weiterhin spielen können, und bis 2020 habe ich sicher weitere Informationen für euch vorliegen.


    Liebe Grüße,
    BB_Awondel
    Ja ik weet dat dit niet over tso gaat, maar BB_Awondel geeft daar goed (en duidelijk) aan dat ze nog niet weten of ze wel of niet naar html5 overstappen.

    Het lijkt misschien irrelevant voor hier, maar ik durf met 100% zekerheid te stellen dat deze regel: "Einen Umstieg auf HTML5 halte ich für Anno Online sehr unwahrscheinlich, dies wurde auch vorab schon vom Entwicklerteam immer verneint." ook voor tso geld. Het is waarschijnlijker dat tso eerder omgezet wordt dan anno, daarnaast... alhoewel Adobe flash niet meer ondersteunt, betekent dat niet dat flash niet meer toegankelijk is.

    Eén ding weet ik zeker, als het spel online wordt gehouden tot "het einde van flash", dan kunnen we nog minimaal 2 jaar spelen, we kunnen voorlopig nog een paar dagen vooruit

    En zoals in de quote in de post van Erwin staat, is dat dit nu niet in de planning staat, maar zoals we weten kunnen planningen veranderen

    Ik wil hiermee niemand hoop geven als die er niet is, maar ik wil hiermee wel aangeven dat niks onmogelijk is
    Laatst gewijzigd door iruet; 12-08-17 om 20:24.
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Nichts ist unmöglich "Toyo-taaa"

    Vertaal ook gelijk ff aub.
    Laatst gewijzigd door copycat; 13-08-17 om 10:45.

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Iruet,

    wilt u er rekening mee houden dat u het nu erg verwarrend maakt, niet iedereen is het Duits machtig, en niet iedereen is bekend met welke leden van het BB_team bij welk spel horen. Dus om het zo duidelijk mogelijk te maken, BB_Awondel maakt geen deel uit van het The Settlers Online team.

    Met vriendelijke groeten

    Mod_Fjuka

  6. #6
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Vertaling van de quotes, op de luie manier gedaan:

    In 2020 zijn er ook nog een paar jaar. We zijn inderdaad in maintenance mode en geen verdere ontwikkeling plaatsvindt, is echter de bruikbaarheid van het spel nog steeds aanwezig. De eilanden blijven toegankelijk en de veranderingen van Flash invloed op ons 2020 is het niet.

    En wat er daarna gebeurde, kan ik u nu vertellen is niet te zeggen dat er waren slechts gissingen van mij.


    Met vriendelijke groet,
    BB_Awondel
    en

    Zo vele jaren van speculatie en valse aankondigingen met de opmerking dat Flash is ingesteld.
    Voor 4 jaar, heb ik je vertelde dat er niets in deze verklaringen aan het, het is niet zo lang als wordt uitgegeven door Adobe zelf. Na jaren las ik deze "gissingen" en ontkent, hebben we nu voor het eerst een aankondiging officieel door Adobe! Het verwijst naar een verandering, die geleidelijk wordt ingevoerd vanaf 2020.

    Een overstap naar HTML5 acht ik zeer onwaarschijnlijk voor Anno Online, het is ook altijd ontkend vooraf door de ontwikkeling team. De mate waarin andere oplossingen of manieren leiden, kan ik je niet vertellen op het moment, maar. In 2020, echter, de normale flash toewijzingen zullen nog natuurlijk te gebruiken, dus je zal het spel blijven spelen, en in 2020 heb ik zeker extra informatie voor u.


    Met vriendelijke groet,
    BB_Awondel
    En fjuka, zoals je hier kan lezen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iruet Bekijk Berichten
    Ja ik weet dat dit niet over tso gaat, maar BB_Awondel geeft daar goed (en duidelijk) aan dat ze nog niet weten of ze wel of niet naar html5 overstappen.

    Het lijkt misschien irrelevant voor hier, maar ik durf met 100% zekerheid te stellen dat deze regel: "Einen Umstieg auf HTML5 halte ich für Anno Online sehr unwahrscheinlich, dies wurde auch vorab schon vom Entwicklerteam immer verneint." ook voor tso geld. Het is waarschijnlijker dat tso eerder omgezet wordt dan anno, daarnaast... alhoewel Adobe flash niet meer ondersteunt, betekent dat niet dat flash niet meer toegankelijk is
    .
    Heb ik duidelijk aangegeven dat deze quotes NIET van iemand van het tso team komt....

    Het staat er misschien niet letterlijk, maar toch, als je een beetje verder kijkt dan je neus lang is, staat het er duidelijk
    Laatst gewijzigd door iruet; 13-08-17 om 20:30.
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Wat hebben we hier dan aan?

  8. #8
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    Your concerns regarding Adobe support ending in 2020 for Flash are understandable. BB_Alex has mentioned that porting TSO to HTML5 is not feasible and they will continue to develop The Settlers Online. They take the Adobe announcement regarding the Flash browser plugin seriously and are now looking into alternative options to the Flash plugin such as Adobe AIR.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.