Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: [Feedback] Sneak Peek: Halloween Event 2017

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.593
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Sneak Peek: Halloween Event 2017

    Dear settlers,

    We would like to hear your thoughts on the Sneak Peek: Halloween Event 2017. Please post them in this thread.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Cool!!! Ik heb nog geen verbeterde bakkerij. En die buffs zien er ook gaaf uit!!!!1

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saphira_17 Bekijk Berichten
    Cool!!! Ik heb nog geen verbeterde bakkerij.
    Wie wel??? en het zijn overigens verbeterde bakkerijs Je kan er vast meer dan 1 opscharrelen.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    ja 2 bakkerijs op de test

  5. #5
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.593
    Wereld
    Woestewoud
    Greetings settlers,

    If you want, you can also log in to the test server to have a taste of the horseshoe buff and of course, the improved bakery.

    Have fun!
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Ha dat had ik goed gegokt ) Had het er met een gilde-maat laatst over: laatste tijd verb. graansilo, verb. boerderij en verb. molen gehad, dus volgens mij was de bakerrij aan de beurt .. wist alleen nog niet bij welk event, maar bij Halloween dus ))
    Ik zal maar niet 'spoilen' wat ik verwacht voor volgende 2 events
    Maar ik ben hier wel blij mee, dit past goed in mijn bouw-strategie ..
    En snelheid voor generaals, altijd goed, tenzij ze het blokken overhoop gooien natuurlijk !)
    Laatst gewijzigd door AntotnA; 13-08-17 om 20:50.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Als je ze allemaal de buff meegeeft... lopen ze allemaal even hard en block je gewoon door.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Als je ze allemaal de buff meegeeft... lopen ze allemaal even hard en block je gewoon door.
    Oh ik dacht dat het bufferzone was, maar ook dan heb je in theorie gelijk, alleen timing kan krapper worden omdat alles sneller gaat ..

  9. #9

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Dan gebruik je de buff niet als je een krap block hebt... zo moeilijk is het allemaal niet hoor...
    En echt krapper wordt het niet, want de aanvallende gen is sneller door het rode gebied heen en dus ook sneller in het (leider)kamp

    En misschien is het ook wel een ZONE-WIDE buff, maar dan is het zeker gelijk voor alle gens
    Laatst gewijzigd door copycat; 15-08-17 om 06:29.

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Het is een zone-wide buff

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.