Zodra ik een avontuur heb gestart wil ik mijn generaals selecteren die ik daar naartoe wil hebben. In dat menu is het een grote willekeur van generaals, dus je zoekt je het schompes naar welke generaal je precies moet hebben. Tijdens het selecteren komt er vaak ineens een hick-up waardoor ineens alle generaals uit het scherm verdwijnen en ik een groot bruin vlak zie. Ik kan dus weer helemaal opnieuw beginnen met het zoeken en selecteren van de generaals. Ze staan dan ook nog eens weer ergens anders in het venster, dus zoeken op de oude plek heeft geen zin.
Zouden jullie wat aan deze hick-up kunnen doen? Het is zeer irritant.
Daarnaast zou ik het een verbetering vinden als de generaals gesorteerd per soort zouden komen te staan. Bijvoorbeeld dit:
- COA (An, Va, Nu) als eerste
- MMA's
- Generaal Majoors
- Troepentransport
- Veteranen
- MoD's
- BHG's (incl. Groothelm, Stronk etc.)
- Normale
Dat zou het zoeken en selecteren aanmerkelijk makkelijker maken
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Once I've started an adventure, I've to select my generals in the menu of the adventure. In that menu all the generals are there randomly, not sorted by type. It takes a while to find the generals I needed. But then there is suddenly a hick-up in the game and all generals dissapear from the menu, leaving the menu empty. I've to start over again with selecting the generals. This is very annoying. Can you do something about that?
Beside this problem, can you make an improvement in this menu? Bringing the different sorts of generals together, so they are easier to find. For example:
- COA (An, Va, Nu)
- MMA's
- Major General
- Trooptransport (Claus and Quartermaster)
- Veterans
- Master of Defense
- BHG's (including Log etc.)
- Normal