Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Generaals ineens weg tijdens selecteren

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud

    Generaals ineens weg tijdens selecteren

    Zodra ik een avontuur heb gestart wil ik mijn generaals selecteren die ik daar naartoe wil hebben. In dat menu is het een grote willekeur van generaals, dus je zoekt je het schompes naar welke generaal je precies moet hebben. Tijdens het selecteren komt er vaak ineens een hick-up waardoor ineens alle generaals uit het scherm verdwijnen en ik een groot bruin vlak zie. Ik kan dus weer helemaal opnieuw beginnen met het zoeken en selecteren van de generaals. Ze staan dan ook nog eens weer ergens anders in het venster, dus zoeken op de oude plek heeft geen zin.

    Zouden jullie wat aan deze hick-up kunnen doen? Het is zeer irritant.

    Daarnaast zou ik het een verbetering vinden als de generaals gesorteerd per soort zouden komen te staan. Bijvoorbeeld dit:

    - COA (An, Va, Nu) als eerste
    - MMA's
    - Generaal Majoors
    - Troepentransport
    - Veteranen
    - MoD's
    - BHG's (incl. Groothelm, Stronk etc.)
    - Normale

    Dat zou het zoeken en selecteren aanmerkelijk makkelijker maken



    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Once I've started an adventure, I've to select my generals in the menu of the adventure. In that menu all the generals are there randomly, not sorted by type. It takes a while to find the generals I needed. But then there is suddenly a hick-up in the game and all generals dissapear from the menu, leaving the menu empty. I've to start over again with selecting the generals. This is very annoying. Can you do something about that?

    Beside this problem, can you make an improvement in this menu? Bringing the different sorts of generals together, so they are easier to find. For example:

    - COA (An, Va, Nu)
    - MMA's
    - Major General
    - Trooptransport (Claus and Quartermaster)
    - Veterans
    - Master of Defense
    - BHG's (including Log etc.)
    - Normal

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Is een extra knopje in de gen gekomen, kan je ze direct naar het avo sturen.
    Het is verre van perfect, maar het is al iets

    Dat sorteren van gens is al heel vaak om gevraagd, nog steeds niks mee gedaan...
    bijvoorbeeld: https://forum.thesettlersonline.nl/t...teren+generaal

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Is een extra knopje in de gen gekomen, kan je ze direct naar het avo sturen.
    Het is verre van perfect, maar het is al iets

    Dat sorteren van gens is al heel vaak om gevraagd, nog steeds niks mee gedaan...
    Laat ze eerst maar wat aan die bug doen. Het is gewoon irritant als je bijna op 'ok' wilt vinken dat alles ineens weg is.

    Dat knopje op de gen is leuk, maar heel erg omslachtig. Gen aanklikken, knoppie drukken, dan de vraag of je echt zeker weet dat je hem wilt sturen en dan pas kunnen versturen. Wil BB dat ik RSI krijg?

    Het moet m.i. toch niet zo moeilijk zijn om te zeggen dat de gens op een 'X' volgorde moeten staan. En dan nog is er een ding raar. De normale staan wel allemaal bij elkaar. Dus moet het voor de rest ook makkelijk kunnen.

  4. #4
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kolkkie Bekijk Berichten
    Wil BB dat ik RSI krijg?
    Hier een RSI?

    ik weet niet wat je dan doet.... maar dan doe je toch iets verkeerd volgens mij....
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iruet Bekijk Berichten
    Hier een RSI?

    ik weet niet wat je dan doet.... maar dan doe je toch iets verkeerd volgens mij....
    Al dat klikken op mijn muisknop haha

  6. #6
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kolkkie Bekijk Berichten
    Al dat klikken op mijn muisknop haha
    Dat zou wellicht kunnen, maar alsnog.... tso is het traagste online BB spel dat ik ken.... RSI hier zou betekenen dat je in hun andere spellen al RSI zou hebben voordat je online komt :P

    Nee das niet waar, maar ik denk echt dat als je hier een RSI weet te krijgen, dat je iets goed verkeerd doet dan....

    Zelfs na 1 uur huisjes plaatsen en weer slopen had ik nog geen RSI, en dat waren meer dan 2000 huisjes geplaatst en de helft daarna weer gesloopt... (nee dat gaat NIET over TSO)
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.