Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 64

Onderwerp: [Feedback] The Black Knights - Special 48 Hour Event

  1. #31

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud

  2. #32
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Nu ben ik wel negatief: Ik vond dit event wel leuk, en had er geen problemen mee, jammer dat jullie het eerder afsluiten


    Jullie hadden me zelfs zover gekregen weer es mn generaals uit het stof te halen, en dan eerder afsluiten! Zonde!
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  3. #33

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iruet Bekijk Berichten
    Nu ben ik wel negatief: Ik vond dit event wel leuk, en had er geen problemen mee, jammer dat jullie het eerder afsluiten


    Jullie hadden me zelfs zover gekregen weer es mn generaals uit het stof te halen, en dan eerder afsluiten! Zonde!
    ja precies, ik vond het wel wat verwarrend aan het begin door de gebrek aan informatie, maar was juist lekker bezig met ZRs te spelen.
    Ik wou wel een Knekelkerkje

  4. #34

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Unfortunately, things are not working out as we thought. Therefore we have decided to reactive the event today (Monday) around 15.30 CEST.

    is het Re- of De- activate??

  5. #35
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmmh77 Bekijk Berichten
    ja precies, ik vond het wel wat verwarrend aan het begin door de gebrek aan informatie, maar was juist lekker bezig met ZRs te spelen.
    Ik wou wel een Knekelkerkje
    Ik ook, helaas dat er zeiksnorren zijn die het moeten verpesten voor de mensen die het wel leuk vonden.... Als je er niks aan vindt, waarom dan voor anderen verpesten????
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  6. #36

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het spijtig dat het allemaal zo gelopen is. Dit had vermeden kunnen worden. Deze reeks klachten hadden niet nodig geweest.
    Als er een correcte aankondiging gebeurd was.

    Awsome summerevent, new building...... Unseen.

    En wat komt er:
    2 dagen een hogere kans (nu 0,001% ofzo) om een kasteel, toren of kerk te looten bij ZR.


    Gewoon een duidelijke aankondiging waardoor er geen te hoge verwachtingen zijn. Dat had veel geklaag bespaard.

  7. #37

    Ingeschreven
    Nov 2015
    Locatie
    Overal en Nergens
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het wel jammer dat het event vroegtijdig eindigt, en dat alleen maar omdat een stel zuurpruimen en klagers het dan weer wint. Met een beetje creativiteit kun je dat zwartwitte veranderen in iets aangenamers voor je ogen. Avo's zijn niet veranderd, op ZR na en dat is puur een keuze om te doen/laten.

    Kudos voor BB in ieder geval Het zouden twee hele mooie dagen zijn geweest.

  8. #38

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartSimpson Bekijk Berichten
    Ik vind het spijtig dat het allemaal zo gelopen is. Dit had vermeden kunnen worden. Deze reeks klachten hadden niet nodig geweest.
    Als er een correcte aankondiging gebeurd was.

    Awsome summerevent, new building...... Unseen.

    En wat komt er:
    2 dagen een hogere kans (nu 0,001% ofzo) om een kasteel, toren of kerk te looten bij ZR.


    Gewoon een duidelijke aankondiging waardoor er geen te hoge verwachtingen zijn. Dat had veel geklaag bespaard.
    nou binnen mijn gilde zijn kerken, torens en kastelen gevallen. geen tientallen maar de kans ligt kennelijk aanmerkelijk hoger dan normaal.
    Bovendien is het allemaal maar gratis en extra he

  9. #39
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Twaidoezend Bekijk Berichten
    Ik vind het wel jammer dat het event vroegtijdig eindigt, en dat alleen maar omdat een stel zuurpruimen en klagers het dan weer wint. Met een beetje creativiteit kun je dat zwartwitte veranderen in iets aangenamers voor je ogen. Avo's zijn niet veranderd, op ZR na en dat is puur een keuze om te doen/laten.

    Kudos voor BB in ieder geval Het zouden twee hele mooie dagen zijn geweest.
    Mee eens en over die twee mooie dagen: leuke loot zat erbij (helaas alleen een engelen standbeeld), daarnaast de mensen die niet mee willen doen/het een slecht event vinden, hoeven niet mee te doen
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  10. #40
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben ook een "klager" maar wil wel een toelichting geven:
    Dit spel wordt gespeeld door heel veel 50/60 plussers die er een geweldig tijdverdrijf aan hebben.En als je wat ouder wordt komen daarbij onvermijdelijk kwalen, zoals slechter zicht. Voor deze spelers is dit event niet te doen. Ja, op je eiland kun je winterverf gooien, maar het avo blijft z/w.
    Komt nog bij dat het om een lvl42 avo draait, wat ook een hele groep spelers uitsluit.
    Een optie om de kleur weer in te schakelen had een hoop van de kritiek kunnen voorkomen...
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.