Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 7 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 64

Onderwerp: [Feedback] The Black Knights - Special 48 Hour Event

  1. #21

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Dear players,

    Some buffs such as "sandman" can restore colors to your island. Also, the drop rate from Black Knight is not a joke. Here is your chance to obtain a Bone Church or a Witch Tower.

    Regards,
    BB_Sious
    Vrije Vertaling:
    Beste Spelers,

    Sommige verbeteringen zoals "zandmannetje"kunnen de kleuren van je eiland herstellen. Alsook, de droprate van Zwarte Ridders is geen grap. Hier is je kans om een Knekelkerk of Heksentoren te bemachtigen.

    Groeten,
    BB_Sious

  2. #22

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    chestercity
    Berichten
    26
    Wereld
    Woestewoud
    0 beloning uit avonturen, andere avo's geven geen optie om een event zr te starten. prut event

  3. #23

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chester111 Bekijk Berichten
    andere avo's geven geen optie om een event zr te starten
    nee, klopt

  4. #24

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    'We' hebben tijdenlang lopen 'zeuren' over het uitblijven van een event deze zomer,... hier op het forum, en op de chat. Blijkbaar hadden ze bij BB deze Hoax grap nog liggen en lachen ze zich nu krom om al onze teleurstelling en reacties.
    Ik had zelf al heel grote twijfels of dit wel echt iets zou kunnen zijn omdat ze het niet hebben getest, en ook niet hebben gebruikt als commercie om nieuwe spelers (klanten) te trekken) dus ben niet verbaasd,.... (wel beetje teleurgesteld want ik had wel hoop!).
    Maar overmorgen is dit weer voorbij en gaan we weer doen als normaal,...... (en hoop ik op een crisis event :-) )

    Dank voor deze grap BB !!

  5. #25
    Lordoftwente1's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom zo onduidelijk ?
    Dit is niet bevorderlijk voor het spel.
    Je jaagt hier mensen mee weg.
    Als edels gebruikt wat krijg je er dan voor eigenlijk niets.
    Heel slecht voor imago.
    jammer dat dit gebeurt.

    Groetjes Lordoftwente1
    hallo allemaal

  6. #26
    Sharkdog's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Wat mij betreft: Een gemiste kans van BB om de lange tijd tussen de standaard events op te vullen. Had er wat zijmissie's bij gedaan , een nieuw gebouwtje, etc.
    Ik lees meer irritatie dan positieve dingen over deze keuze.
    En het zwart wit is echt de slechtste keus ooit. Ben bang voor de kleur die er gaat komen tijdens de gayparade in Amsterdam.
    Ik ben in ieder geval teleurgesteld.

  7. #27

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    Vrije Vertaling:
    Beste Spelers,

    Sommige verbeteringen zoals "zandmannetje"kunnen de kleuren van je eiland herstellen. Alsook, de droprate van Zwarte Ridders is geen grap. Hier is je kans om een Knekelkerk of Heksentoren te bemachtigen.

    Groeten,
    BB_Sious
    Sturen jullie deze even rond naar iedere speler? Ik heb er helaas geen liggen en zit nu 2 dagen met een grote grijze soep opgezadeld.

    Wat an epic fail is dit event!

  8. #28

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Dear players,

    Some buffs such as "sandman" can restore colors to your island. Also, the drop rate from Black Knight is not a joke. Here is your chance to obtain a Bone Church or a Witch Tower.

    Regards,
    BB_Sious
    Belachelijk dat er een buff gebruikt moet worden om de onzinnige veranderingen ongedaan te maken. Drop rate hier op eigengespeelde zr's op dit moment is 0,00000000000 %. Dus zelfs een tienvoudige verbetering geeft nog steeds niets. En dan heb ik het over honderden zr's.
    Drop rate op ls zr's 2 kasteel op opnieuw honderden ls-jes.
    Dus een slecht event, wat nergens op slaat. Dat betekend voor mij 2 dagen niets kunnen doen. Heel hartelijk dank bb.

  9. #29

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    *geeuw*

  10. #30
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Blij nieuws: het "awesome summerevent" is ingekort en duurt nog 1 u en 7 min , hopelijk is dit geen grap
    (even opnieuw inloggen en je krijgt een nwe teller)
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.