Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 4 5 6 7 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 64

Onderwerp: [Feedback] The Black Knights - Special 48 Hour Event

  1. #51

    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    70
    Wereld
    Woestewoud
    NL:
    Ik vond het gewoon een kwalitatief uitermate terleustellend event.

    Engels:
    Personally I think "the event" was a happening and not an event. If it was presented as "A black night celebration day" and sended everyone the black and white buff so people had the choose it was much better received. Was this really worth being so secret about... a delayed 1 april fool in july?

    I was expecting a big event with 3 weeks of gathering things and an improved bakery and to come home after work and missed the big party with dark catles, witch towers and more is a big diffrence.

  2. #52

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mediva Bekijk Berichten
    En toch vind je het wel weer nodig het mijne eruit te halen....bedankt voor de vriendschap zullen we maar zeggen.

    Ennuh, je kunt positief zijn over een event of niet, ieder zn mening. Ik ben negatief over deze. heb ik dan geen recht op mn mening?
    hmmmm, kweet niet, maar jij was de eerste met wat constructief commentaar. Ik had eigenlijk eerst niet eens gezien dat jij het geschreven had toen ik al die eerste regel aan het typen was. Jij zei dat je het niet helemaal begreep, meer uitleg benodigde. Toen ik voortijd zelf las bij de event uitleg dat het eigenlijk een 1 april grap had moeten zijn, verwachte ik al helemaal niks meer van het event, alles was dus voor de grap, leuk toch..... dus daarom mijn reactie van 1 april, een geintje...

    dat stukje over zwarte negatieve commentaar is alleen maar als grapje bedoeld omtrend het ZWARTE THEMA dat dit eventje had (dacht dat je me wel zou kennen ondertussen dat ik overal tegenstrijdige commentaren op geef, te pas of te onpas). Als ik serieus was geweest (wat ik nooit ben op dit forum volgens mij) dan had ik ook niet afgesloten met een :P smilie.

    En ik had er nog maar bij gezet dat het niet puur alleen om jou ging toen ik zag dat jij het had getypperd, om dit gedoetje te voorkomen, maarja, helaas kon je daar niet doorheen lezen.

    Sorry als je je gekwetst voelde, dat was zeker (weer) niet de bedoeling, maarja zo gaat dat soms. Maar direct bedanken voor de vriendschap vind ik wel een beetje een overtrokken reactie hierop. Enfin meer zeg ik er niet over :-).


    En nu ben ik wel gigantisch negatief over dit event, omdat ik het nu niet meer kan spelen. Heb nu geeneens die nieuwe items/icoontjes kunnen toevoegen aan mijn icoontjes verzameling. Vooral zwarte maandag (zo heet dat premium toch?) had ik graag gewild! En weer geen kans op eindelijk dat knekelkerkje! BB probeert mijn ALTIJD te naaien lijkt het Hmmmpf. Alle event speciale event items minimaal 1x morgen in mijn brievenbus is wel het minste wat ze kunnen doen om het goed te maken.

  3. #53
    Sharkdog's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    Dan zal u zeker en vast tot morgen moeten wachten.
    Dat is ook een antwoord, ik wacht rustig af. Bedankt voor de info.

  4. #54

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Bij deze mijn feedback van het hele event dan, nu het geeindigd is.

    Punt 1: dit is geen event, zelfs geen mini. Voor mij is een event iets waar iedereen aan kan meedoen, of het benodigde level kan halen om mee te doen binnen een dag. De voorgaande events waren dat, level 20 is tegenwoordig niet echt een probleem in een gilde om te halen. Level 42 om mee te mogen doen uberhaupt is dat wel,. vooral als je maar 2 dagen "event" hebt. En een ieder zou in staat moeten zijn mee te doen zonder afhankelijk te zijn van anderen. Voor diegenen die zeggen dan vraag je het toch aan een hoog level of in je gilde: Zou je dat zelf ook gedaan hebben? OF had je liever zelf dingen gehaald door ook avos te doen die binnen jou level kunnen? Ik houd van dingen zelf doen en vraag eigenlijk nooit. En zo zal het de meesten vergaan.

    suggestie: geen Zr event, maar een coop event de volgende keer. Een aantal gebouwen zitten er al in, en coops zijn er op elk level. Veel mensen zouden ook juist zien dt hier eens meer mee gedaan werd, zodat ze weer gespeeld werden. Heksentoren en duister kasteel in de lagere avos, knekelkerk in de hogere ( nu is knekelkerk ook niet echt haalbaar op laag level) En zo kan iedereen meedoen.

    punt2: die kleuren was echt helemaal niks, ik kon amper wat onderscheiden. Een optie hierin voor de volgende keer maakt het al een stuk beter, maar dit had niet opgedrongen moeten zijn. Vooral niet voor de mensen die sowieso slechter zicht hebben en hierin beperkt zijn, had dat nodig moeten zijn. Ik betwijfel ook zeer sterk of maar iemand die kleuren had gehouden, het was echt niet te doen. Zelfs niet voor 2 dagen.

    Punt3: De zeer trage info tijdens en over het event. Vanaf het begin veel onduidelijkheid, een hoop tekst in het gepubliceerde deel maar niets wat iets ook maar verduidelijkt.
    Als je de loots van een avo gaat veranderen, lijkt me dat persoonlijk wel het melden waard. En het had ook meer negativiteit gescheeld als gelijk al duidelijk werd dat er ook knekelkerken en heksentorens te verdienen waren. Ik persoonlijk als level 65 zag totaal niet in waarom ik voor de kans op een duister kasteel ( wat eigenlijk normaal alleen erinzit) en waar je niets mee kan meer, een zr zou starten. En veel hadden dit probleem met me. Pas na 3 uur in het event werd dit pas echt duidelijk, en toen was het al te laat want was het einde event al aangekondigd. OOk de tokens waren totaal niet duidelijk als grap, te oordelen naar de vragen op hulpchat. En dit zou niet nodig moeten zijn tijdens een event. Mensen kijken er naar uit, het is geen 1 april vandaag en mensen nemen dit event dus serieus. En gaan er niet vanuit dat het als lolletje bedoeld is maar dat ze echt tokens moeten halen.

    Ik vind het jammer dat er niet de moeite is gedaan tot een echt langer event waar een ieder aan mee had kunnen doen. Voor mij had dat zeker meerwaarde in het spel gehad als BB dit event serieuzer had aan gepakt en gebracht. Het is een lang eind naar halloween en opvulling met iets leuks voor iedereen was leuk geweest. Ik voel het nog steeds als een gemiste kans op een echt event, maar ik denk wel dat het event leuker had kunnen zijn met mijn suggesties en leuker voor iedereen. Dus ik hoop dat deze lap tekst wel serieus word genomen en er iets mee gedaan wordt door BB wanneer ze toch besluiten het nog eens te doen.
    Just my 2 cents.
    Never judge a book by its cover. Get to know people, they might end up surprising you!

  5. #55
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Sall,
    Verwijderen van posts vind ik ook niet kunnen.
    Dat gezegd hebbende: ik denk dat je je vergist in het aantal spelers dat niet deel kon nemen aan het event vanwege het z/w of hun lvl. Afgaande op de berichten op de diverse fora, en meestal is dat een goede graadmeter, was er een overgrote meerderheid.Verder heeft Mediva de problemen hierboven prima samengevat. BB heeft meer inzicht in wat er aan de hand was dan wie dan ook en zal deze stap niet zomaar gemaakt hebben. Ik heb ze daar nog nooit kunnen betrappen op het klakkeloos opvolgen van de mening van een paar spelers.
    Dat jij degenen die niet stonden te juichen bestempelt als "een paar kansloze gasten" vind ik dan weer behoorlijk kansloos.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #56

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Een dikke +1 voor Mediva!

    Verder lijkt het mij wel schappelijk om elke speler een heksentoren te geven als compensatie, samen met een 'Winterverf' en 'Duizend sneeuwvlokjesbuff'. Deze zullen massaal aangezet zijn gisteren. Ondanks mijn zeer goede ogen was ik die grijze massa na een kwartier spelen al beu en heb ik een 'Winterverf' erop gegooid. Voor Jan met de korte Achternaam dus...

  7. #57

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    "The Black Nights mini event was supposed to be a fun event for all players, Unfortunately things are not working out as we thought."
    Ik ben zo benieuwd wat ze nou voor ogen hadden met die lol voor ALLE spelers en wat er nou misging met de uitwerking,....
    Ik sluit me aan bij Mediva en haar commentaar. Op deze manier zoals het gisteren liep was het niks meer dan een totaal misplaatste en mislukte grap.

    Maar misschien waren er toch technische of implementatie storingen waardoor een hoop leuke content niet werkte.
    Ik denk wel degelijk dat je van deze opzet iets leuks kan maken voor 2 dagen,... inclusief die grijstinten,.... als er dan in het grijs allerlei verborgen verzamelobjecten liggen (tokens bv).

    Ik hoop dat BB of in ieder geval onze eigen Mod's hier vandaag of morgen nog wat duidelijkheid in verschaffen. Een toelichting zou een hoop opgelopen frustratie kunnen wegnemen.

    Enneh,... zaterdag is misschien wel Nederland-Duitsland op de Weuro,... een leuk NL forum event is ook leuk als goedmakertje hoor ;-)

    Ik wens iedereen (in het spel en bij BB) veel succes de rest van de zomer,... eneh,
    ..... het is uiteindelijk maar een spelletje hoor!,.... dat enorme geklaag gisteren op het forum en de chat vond ik persoonlijk nog het vervelendst van alles.

  8. #58

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud
    Respect voor al het werk en de tijd die BB erin heeft gestoken, maar zo zonde op 1 april was het een enorme goeie grap geweest, jammer dit dat ze niet konden wachten tot 1 april 2018

  9. #59

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Kleine aanvulling op mn coop event suggestie: Dit vergt ook meer activiteit van een speler. Je moet avo's doen om kans te maken op een beloning. Met Zwarte ridders kan je ook gewoon lootspots kopen op handel en kans maken op de gebouwen zonder dr ook maar iets voor te doen....Waar is dan de participatie in het event?
    Never judge a book by its cover. Get to know people, they might end up surprising you!

  10. #60
    Sharkdog's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Is dit onderwerp gesloten? Geen feedback ?

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.