Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 64

Onderwerp: [Feedback] The Black Knights - Special 48 Hour Event

  1. #41

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    hey BB
    ik denk dat het een leuke mini-event is.alleen de kleine lev heben een probleme met zr.maar.
    zonder gilde heben kleine lev geen kans

  2. #42
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Daarvoor zijn ook andere wegen, bijv door aan hoger lvl te vragen of je mee mag

    Er zijn er altijd wel die je best willen helpen

    Ik denk dat als mensen het me gevraagd hadden, ik best wel wat mensen mee had kunnen nemen, ik vind het een beetje onzin om ze te verkopen, als iemand anders die het wellicht niet kan betalen, het misschien veel harder nodig heeft
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  3. #43

    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Als er op tijd duidelijkheid had geweest over hoe en wat het event juist was, zoals de loot van zr en die gebouwen die je kon krijgen, hadden er zeker minder geklaagd. Dat is mijn mening, want toen ik dat wist vond ik het leuk.

  4. #44

    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, en wat moet ik hier nu mee?? Kleur naar zwart/wit en na 2 uur weer terug naar kleur .......... wat een actie!!

    En nog even terzijde waarom, waarom kon ik voor twee dagen niet het spelspelen?? Inloggen ging goed, waarna ik er er uit gemieterd werd!!

    Hebben meerdere spelers dit probleem gehad??

    Groeten Leonard

  5. #45

    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Nog even een reply, op mijn voorgaande message en de opmerking van Qwerty............. Ik ben 55+, ben tweemaal geopereerd aan mijn linker oog en heb echt niks speciaals van de actie waargenomen. Goed het is zoals het is! Succes aan Ubisoft.

    Groeten Leonard
    ps: Jammer dat er nooit een Settlers 8 is uitgebracht!!

  6. #46

    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Eindhoville
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Can I just say something.

    I was not mad about the event, and I loved the lack of information and a sense of exploration. A lot of settlers events are actually boring and too predictable and easy if you look at the fact that all the information about how to do them becomes available weeks in advance.

    I was at work and could not play really (I thought I will play more in the evening). I hear that some people who were able to play more won buildings, like somebody got a witch tower and a bone church by playing the black knights only 7 times. I would also have liked to have such an opportunity and it was not fair to cancel it this soon.

  7. #47

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    +1

  8. #48

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Laat ik het zo formuleren. Voor mij was een crime om dagen lang naar een grijs scherm te moeten kijken. Dat was ik al na een half uur beu en vermoeide mijn ogen buitensporig. Dat er een buff was die dit ophief, is heel leuk, maar heb die nooit tegen een redelijke prijs bij de koopman gezien.
    Dat zr voor mij niet interessant was ( ook gezien de droprate van minder dan 0,1%) is iets voor mij persoonlijk. Echt nieuw was het event ook niet gezien het feit dat in vele voorgaande events zr voor vele spelers een van de weinige rendabele avo's was.
    Dat er geintjes werden uitgehaald met tokens en avo's die niet bestonden is ook niet echt bevorderlijk voor het spelplezier. Ook heb ik begrepen dat er iedere keer als je een niet zr opstartte er een bericht kwam van : Zou je niet een zr opstarten of iets dergelijks. Voor een keer misschien nog wel leuk, maar dat houd heel snel op.
    Voor mij had het event niet gestopt hoeven te worden, maar geef mij de keuze of ik er wel of niet iets mee doe. Dus geen verplicht grijs scherm of gezeur over het spelen van avo's. Ik vraag me dan ook af wat de buff 255 tinten grijs zou hebben gedaan wat al niet aanwezig was.

  9. #49
    Sharkdog's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Bump, zou graag een reactie van de makers willen zien.

  10. #50

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sharkdog Bekijk Berichten
    Bump, zou graag een reactie van de makers willen zien.
    Dan zal u zeker en vast tot morgen moeten wachten.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.