Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: down time gisteren

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud

    down time gisteren

    Ik vraag me af of er nog een verklaring komt over wat er gisteren is gebeurd?
    De NL en PL? servers waren gisteren ogenschijnlijk gehackt en het was duidelijk dat de site malware probeerde te installeren, dus het lijkt me wel een soort van op zijn plaats.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Ik dacht dat het de NL en CZ servers waren, maar er staat zelfs geen enkel bericht hierover op het forum. Wel is er iets gezegd op de chat, maar daar moet je maar net bij zijn. Maar BB schijnt het niet nodig te vinden om iets op het forum of de openingspagina te zetten. Heel raar, zeker omdat er een waarschuwing is uitgegaan.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    oh ja, CZ kan ook. Zelfs op Facebook staat niks. Vind het inderdaad ook een raar verhaal, niet iets wat je onder de pet houdt lijkt me

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    en hoe en waar is die waarschuwing uitgegaan? Ik weet van niks?

  5. #5
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    de waarschuwing kregen de meeste spelers van hun virus scanners zelf.
    en inderdaad een stukje uitleg of sorry iets dergelijks had op zijn plaats geweest.

  6. #6
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s-andman Bekijk Berichten
    de waarschuwing kregen de meeste spelers van hun virus scanners zelf.
    Hmm die heb ik niet gehad...

  7. #7
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb de melding van mijn virusscanner gehad om 14u.: Norton heeft een inbraakpoging geblokkeerd. De tso.nl en het forum lagen er compleet uit.Heb dit gemeld op de uk-helpchat (geen idee waar het anders had gekund) en eerst een mod en later de CM van uk hebben toen daar gemeld dat er een redirect was naar een malwaresite ( een touroperator)en dat je nergens op mocht klikken.Op uk spelen veel spelers die daar begonnen zijn en er nog steeds spelen en ook een account op nl hebben, zoals ik.
    MOD_V4lkyrie: For now the advice is stay away from the nl server and do not click/download anything. if you have page open close it.

    Rond 17.u is toen , ook op uk, gezegd dat het probleem gevonden was en er een restart gaande was.
    Laatst gewijzigd door Qwerty; 10-07-17 om 13:25.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.