Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: [Feedback] 5th Anniversary Forum Contest

  1. #11

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten

    Lekker negatief weer dames en heren, over een wedstrijd waar mensen vrijwillig tijd en energie hebben ingestoken.
    Nog vaker van dit soort commentaar en er wordt helemaal niks meer georganiseerd. Bedankt alvast daarvoor!
    +1 zo is dat!

  2. #12

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door longmen99 Bekijk Berichten
    Ik vindt dit beschamend voor BB dat ze niet een event organiseren van 3 weken of iets dergelijks als een verjaardag zomer event.
    Niet eens een crises verjaardag event.
    Nee ze komen met een forum event......
    Events ingame dienen wereldwijd plaats te vinden, en aangezien niet alle servers even oud zijn is dit haast onmogelijk. Het forumevent is door ons als moderators opgesteld, juist om te zorgen dat we toch iets met de 5de verjaardag van The Settlers Online Woestewoud konden doen.

  3. #13
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    Het forumevent is door ons als moderators opgesteld, juist om te zorgen dat we toch iets met de 5de verjaardag van The Settlers Online Woestewoud konden doen.
    Dank daarvoor

    Toch snap ik ook wel waarom (sommige) spelers de tijdsduur kort vinden, misschien wat voor een volgende keer: zet de tijdsperiode waarin kan worden deelgenomen in de aankondiging, dan heb je al een stuk minder gezeik (en het is dan duidelijk voor iedereen; persoonlijk ging ik er vanuit dat het door zou gaan tot 23:59 CEST, ipv 20:30 CEST). Persoonlijk zou ik hebben gezegd dat mensen na de laatste vraag nog een paar dagen de tijd hebben om alles te beantwoorden...

  4. #14

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Lekker negatief weer dames en heren, over een wedstrijd waar mensen vrijwillig tijd en energie hebben ingestoken.
    Nog vaker van dit soort commentaar en er wordt helemaal niks meer georganiseerd. Bedankt alvast daarvoor!
    Aangezien je in meervoud spreekt neem ik aan dat je ook mijn reactie bedoelde:

    Ik gaf mijn feedback (wat toch de bedoeling is?) en ik gaf een suggestie hoe ik het leuker zou vinden. Is dat niet toegestaan?

  5. #15
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.593
    Wereld
    Woestewoud
    Dear settlers,

    We appreciate all your feedback. These will be taken into account next time a similar contest is organized. Have a good week and keep settling!

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.