Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: [Feedback] 5th Anniversary Forum Contest

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.593
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] 5th Anniversary Forum Contest

    Dear players,

    You may post your discussions about the 5th Anniversary Forum Contest on this thread.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    die 5 jaar zijn omgevlogen en ik was een van de eerste spelers op woestewoud,ik speel nog altijd met veel plezier

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Hahaha idem BlackMedusa
    Vraag me wel af waar poegeltje (en vele anderen) is gebleven

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk Berichten
    Hahaha idem BlackMedusa
    Vraag me wel af waar poegeltje (en vele anderen) is gebleven
    waarschijnlijk gestopt, geen zin of geen tijd meer.
    ik speelde op de engelse server toen bekend werd dat er een nederlandse kwam wilde mijn dochter ook eens proberen heb ik op 05.07.2012 voor haar een account gemaakt en haar op weg geholpen, toen ook nog eens bekend werd dat je kon migreren en je edels terug kreeg ben ik ook hier heen verhuisd op 06.07.2012 , waar blijft de tijd lol

  5. #5
    JantjePatat
    Van Harte Gefeliciteerd met jullie 5de verjaardag.

  6. #6

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    Gefeliciteerd.

    En hierbij de feedback over het event (waar dit topic voor is?):

    Ik vind het een heel matig event. Alleen de eerste speler met het goede antwoord krijgt een beloning? Dus je moet de hele dag op het forum dat topic refreshen in de hoop ergens een keer de eerste te zijn.

    Ik had liever zo'n chat quiz gehad, bijvoorbeeld vanavond op een redelijk tijdstip (8 uur bijvoorbeeld?). Daar kan bijna iedereen bij zijn, duurt een half uurtje en kost je niet je hele dag op het forum met refreshen. Dan hebben de meeste mensen met een baan / opleiding / etc ook een kans om iets te winnen.

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theovv Bekijk Berichten
    Gefeliciteerd.

    En hierbij de feedback over het event (waar dit topic voor is?):

    Ik vind het een heel matig event. Alleen de eerste speler met het goede antwoord krijgt een beloning? Dus je moet de hele dag op het forum dat topic refreshen in de hoop ergens een keer de eerste te zijn.

    Ik had liever zo'n chat quiz gehad, bijvoorbeeld vanavond op een redelijk tijdstip (8 uur bijvoorbeeld?). Daar kan bijna iedereen bij zijn, duurt een half uurtje en kost je niet je hele dag op het forum met refreshen. Dan hebben de meeste mensen met een baan / opleiding / etc ook een kans om iets te winnen.
    Hoezo dan kan iedereen er bij zijn, ik ben pas om 21:00 thuis hoor. Iets organiseren met tijd kan je nooit passend maken voor iedereen.
    Vind het event opzich wel leuk, kan vanavond pas alles maken wat er tot nu toe gedaan is, maar dan heb je nog kans op alles goed. Misschien dat ze daar wel een paar meer winnaars van mogen uittrekken

  8. #8

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zei "bijna iedereen" en "de meeste mensen". Ik snap ook wel dat het nooit 100% kan zijn. Maar met een quiz 's avonds heb je meer mensen dan met iets wat de hele dag duurt.

    Maar inderdaad, het zou ook leuk zijn als ze winnaars trekken uit de correcte antwoorden in plaats van de eerste correcte.

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vindt dit beschamend voor BB dat ze niet een event organiseren van 3 weken of iets dergelijks als een verjaardag zomer event.
    Niet eens een crises verjaardag event.
    Nee ze komen met een forum event......

    De nieuwe gilde markt verkiezing is ook nog niet geweest, dus het ritme van elke 4 maanden nieuwe gilde items bij de koopman is dus ook niet meer.

    Lijkt wel of BB in slaap is gevallen ....

    -------------------------------------

    Nu 3 weken later is er een update gekomen vanuit BB betreft de gilde markt. Het devOps team is bezig met een in game gilde verkiezing, en hierdoor is een volgende gildemarkt op zijn vroegst in December/Januari beschikbaar (gebaseerd op gilde item verkiezing in November dit jaar).

    Vandaag is er een poging gedaan om een mini event actief te zetten. Echter dit is helaas mislukt.

    Resumé,

    Lijkt erop dat BB toch indirect reageert op reacties op het forum.
    Laatst gewijzigd door longmen99; 24-07-17 om 20:26.

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Harstikke leuk dit wedstrijdje, weer eens wat anders dan elke keer die saaie events.
    Ben blij dat BB de zomer eens niks organiseert en denkt aan alle mensen die vakantie hebben. (ook al heb ik dat zelf niet, maar nu heb ik lekker een beetje tso vakantie)
    Ook goed dat deze forumwedstijd over de hele dag wordt uitgestreken en dat bijna iedereen kans maakt om een keer als eerste een vraag goed te beantwoorden, Kudo's! Had vandaag middagdienst, dus kon ik in de ochtend meedoen, als ik had gewild. Had ik ochtend= of nacht-dienst gehad, had ik ook kans kunnen maken.
    Veel gespreider kan je het niet maken.
    En wil je random kans maken op edelsteentjes, moet je maar een wens doen bij de wensput.

    Lekker negatief weer dames en heren, over een wedstrijd waar mensen vrijwillig tijd en energie hebben ingestoken.
    Nog vaker van dit soort commentaar en er wordt helemaal niks meer georganiseerd. Bedankt alvast daarvoor!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.