Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Scherm bevriest / TSO hangt

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    70
    Wereld
    Woestewoud

    Scherm bevriest / TSO hangt

    Ik heb sinds 2 dagen flinke last van het vastlopen van TSO. Soms kan ik maar 5 minuten spelen voordat het ziich weer voordoet. Ik heb de cache van chrome geleegt, meerdere browsers geprobeerd en van allerlei instellingen die ik maar kon vinden.

    Even wat tijden genoteerd:

    21:20
    21:38
    21:42
    21:48

    en op de handelschat zijn er meer aan het klagen. Voor vanavond stop ik er mee want zo heeft het geen zin.

    I've been in big trouble for the past 2 days, the screen freeses. I can hardly play as it occurs every 5 minutens. I did several things like empty cache and several diffrent browsers and tried all the settings U could find. I've collected some times as you can see above and several other plyesr are complaining about it on the trade channel. For now I stop playing as I wast more time restarting then I can play. It happens most of the time when adding troops to a general but not all times.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    I think it's the weather, same problems occur here.

    Denk dat het aan het weer ligt, heb dezelfde problemen.
    Het schijnt dat je je browser ff moet verkleinen en weer max moet zetten, dan doet ie het weer (even).


    Zelf niet geprobeerd, houd niet van tussenoplossingen. Liever dat het gewoon werkt.
    Laatst gewijzigd door copycat; 01-07-17 om 19:07.

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    70
    Wereld
    Woestewoud
    Dat vergroten en verkleinen werkt idd ^^ scheelt heel wat tijd om op te starten maar het is te hopen dat ze het snel oplossen. Dank je voor de tip copycat!

  4. #4

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt voor de tip, Copycat, dat werkt inderdaad.

    En dus ook hier: af en toe blijft het spel stil staan de laatste dagen.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Tip is niet van mij, had hem van loredr op hulp.

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Tip helpt maar in ons gilde toch veel klachten, ook vandaag weer.
    Ik voel een hotfix aankomen

  7. #7

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb hier ook al een dag 0f 5 last van dat tso steeds blijft hangen dit is erg vervelend vooral als je net een block verstuurt .
    kan hier wat aan gedaan worden want zo is het spelen minder leuk .
    heb het overigens alleen bij chrome bij internetexplore doet die het wel maar is die veel trager

  8. #8
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear settlers,

    The issue about lags and screen freezes have been reported and are now being investigated. Thank you for your patience.

    Regards,
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 04-07-17 om 09:27.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.