Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Suggestie voor vervoer generaals van en naar avo's

  1. #1
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud

    Suggestie voor vervoer generaals van en naar avo's

    Het ziet er een beetje apart (een beetje magisch als je het mij vraagt) uit dat als je generaals van en naar een avo stuurt of vanuit je ster naar een plek op je eiland/een plek in een avo dat ze zomaar vanuit het niets verschijnen. Nu draait alles in dit spel om eilanden... zou het dan niet logischer zijn dat je generaals met schepen van en naar eilanden/avo's vervoerd worden?

    Mijn suggestie: Maak een aanlegplaats voor schepen, zodat je troepen daarmee vervoerd kunnen worden. Het ziet er dan meteen een stuk minder "magisch" uit. De meeste avo's hebben al een aanlegplaats/haven, dus als je die zou kunnen gebruiken om aan te leggen...

    Misschien is het evt. zelfs mogelijk om de generaals die op de schepen zijn daarop te laten, ivm het tekort aan landingsplaatsen volgens sommige spelers..

    En als je wat extra uitdaging wilt introduceren: Spelers moeten de aanlegplaatsen en schepen zelf maken (eigenlijk soortgelijk (soortgelijk dus niet hetzelfde!) aan het principe van anno). En verder bijv. een maximum van 5 gens per schip, en het aantal schepen is dan gelimiteerd aan het aantal aanlegplaatsen op je hoofdeiland

    It looks a bit weird (might be even magestic/magical), your generals appear from nothing on your island/an adventure island when you send them to one of those islands or from your star menu.. Everything in the game is based around islands... So wouldnt it be more logical to send generals with ships to and from islands/adventures?

    My suggestion: Make a docking place for ships, so your troops can be transported with those. It looks a bit more realistic to have the troops transported via that way, in stead of appearing from thin air (devs definatly like Harry Potter if that is the case ). Most adventerus already have a harbour/docking space, so you could already use that

    It might even be possible to leave the generals on the ships, because of the shortage of landing spaces according to some players...

    And if you want to make it more challenging: Players have to build the docks and ships (maybe even buy at the ingame shop?) themselves (that would be similar (similar but not the same!!!) to anno; it aint the same though)... I have as idea for example: a maximum of 5 generals per ship, and then limit the amount of ships to the docking stations at your main island
    Laatst gewijzigd door iruet; 26-06-17 om 14:49. Reden: Omdat mensen klaagen over dat soortgelijk/cozz people complained about the similar (highlighted)

  2. #2

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    Klinkt als een leuk idee.

    En als bonus: maak de haven op het thuis eiland op een eigen eilandje / schiereiland waar meteen alle generaals kunnen parkeren, 2 vliegen in 1 klap

  3. #3
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theovv Bekijk Berichten
    En als bonus: maak de haven op het thuis eiland op een eigen eilandje / schiereiland waar meteen alle generaals kunnen parkeren, 2 vliegen in 1 klap
    Ja dat kan ook, of zoals ik het bovenstaand heb genoteerd


    Nu afwachten

    Edit: Ik heb de vertaling in mn suggestie ook toegevoegd en mn idee wat verder uitgewijdt, laat me weten wat je er van denkt
    Laatst gewijzigd door iruet; 26-06-17 om 12:28. Reden: Edit: vertaling toegevoegd in eerste post

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    +1
    goed idee, maar alsjeblieft maak een schip voor een onbeperkt aantal generaals.
    Anders moet je voor een kleermaker 25 generaals inladen en dan in 5 schepen apart inladen en dan versturen.
    Is me te omslachtig

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe is het nu magisch? Die ondergrondse tunnels werken prima van je pakhuizen naar avo-eiland grotten

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Tja en ipv een scherm van "avo wordt geladen" zie je een bootje over je scherm gaan

  7. #7

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    -1
    lijkt veel te veel op dat andere spel.

  8. #8

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Beste,

    Voor een antwoord ivm de schepen en havens verwijs ik graag naar vraag 51 van de Vraag Maar Raak Antwoorden die u hier kan vinden

    Met vriendelijke groet,
    Mod_Fjuka

  9. #9
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    Voor een antwoord ivm de schepen en havens verwijs ik graag naar vraag 51 van de Vraag Maar Raak Antwoorden die u hier kan vinden
    uitleg ajb

  10. #10
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Fjuka kan je ajb uitleggen wat je bedoeld?

    het is een vaag niet-zeggend antwoord zoals het daar staat....
    het lijkt nu net alsof je iemand vraagt hoe oud ben je, en dan krijg je als antwoord: misschien 12, misschien 13, maar misschien ook niet....

    alvast bedankt

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.