Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Voorraadbeheer

  1. #1

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    29
    Wereld
    Woestewoud

    Voorraadbeheer

    Ben geen avo-speler, maar beleef veel plezier aan het spel door bezig te zijn met de economie. Bij volle pakhuizen, moet ik echter steeds andere spelers lastig vallen om mijn voorraad over te brengen naar de ster. Weggeven of verkoop is maar een deel van de oplossing. Zou het zeer prettig vinden als ik ook de voorraad in mijn pakhuizen geheel zelfstandig kan beheren.
    Mvg: Laforge
    Laatst gewijzigd door Laforge; 26-06-17 om 13:07.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    je beheert het al, pakhuis vol eco stopt, veel mensen proppen om onduidelijke redenen hun stermenu vol. Maar je produceert al meer dan je gebruikt waarom nog meer maken? Je kan meer pakhuizen neerzetten als je dat nodig vindt.

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Of je verkoopt het aan een nietspeler en dan krijg je het na 8 uur weer terug in de brievenbus, dan spaar je maanden lang die berichten in je brievenbus (oh, dat wil je natuurlijk ook niet) en af en toe smijt je dat is over naar je stermenu.
    Ik speel al jaren in mun eentje op die manier.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingofLeon Bekijk Berichten
    je beheert het al, pakhuis vol eco stopt, veel mensen proppen om onduidelijke redenen hun stermenu vol. Maar je produceert al meer dan je gebruikt waarom nog meer maken? Je kan meer pakhuizen neerzetten als je dat nodig vindt.
    Wat een logica!?
    Stel dat je een bankrekening hebt waar maar €10.000 op mag staan en een nieuwe baan vindt die €11.999 per maand betaalt.
    Zeg je dan: "laat die €1199 maar zitten, ik maak het toch niet op"?
    Nee dus, die wil je dan sparen toch, lijkt me?

    Voor grondstoffen geldt: wat je op het ene moment teveel produceert kun je zomaar een paar maanden later keihard nodig hebben.
    En anders kun je er altijd nog mee handelen.
    Alles beter dan een stil gevallen productie.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Speelt geen avo's maar zou wel keihard spullen nodig hebben uit ster over een paar maanden Ja hoor, DAT klinkt logisch.
    Hij is gewoon een hoarder en de tips van voorgaande spelers waren valide.

  6. #6
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zet regelmatig mijn teveel aan basis- en gemiddelde spullen op handel, partijtjes van 2500 voor een vis,bedoeld voor beginners . Helaas worden die vaak opgepikt door spelers waarvan ik wel heel zeker weet dat 't gewoon voor de heb is.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.