Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: [DECO] iep beuk en esdoorn

  1. #1
    TIPEX

    [DECO] iep beuk en esdoorn

    Een tijd geleden hebben de beschikbare bouwplaatsen verbeterd, voor de kleine decoraties heeft men verschil gemaakt in bloembedden (correcte bouwgrid) en alle andere kleine decoratie (foute bouwgrid). Vermeld in dev-blog staat dat in de toekomst al deze decoraties dezelfde plek innemen als bloembedden.

    als voorbeeld heb ik drie deco in een rechte lijn naast elkaar op eiland geplaatst
    van links naar rechts: bloembed, bankje, esdoorn


    Zoals je ziet staan de bouwwerven netjes naast elkaar, zoals het dit ook is als je naast elkaar dezelfde deco plaatst.
    je zou dus verwachten dat alle drie de deco naast elkaar staat, maar dat is dus niet zo het bloembed staat waar het hoort, de boom ook, maar het bankje staat boven de boom vreemd genoeg (je zou verwachten dat boom en bankje toch zeker naast elkaar staan)


    we wisten het verschil tussen bloembedden en alle andere even grote items, maar mij valt op dat er bij de nieuwe decoratie (iep, beuk en esdoorn) een afwijking is; de boompjes staan op dezelfde plek als bloembedden zouden, maar kunnen op plekken gebouwd worden waar je geen bloembedden kan plaatsen (zoals je bij de foute bouwgrid hebt), het lijkt dus das zij de positie van bloembedden hebben maar dat de 'Small decoration space map' is gebruikt

    om het wat te verduidelijken:
    bloembed


    nieuwe boomsoort


    andere decoratie


    Dan zal ik nu maar mijn vraag stellen:
    is het normaal dat deze bomen zich gedragen als bloembedden, maar enkel gebouwd kunnen worden op de plekken van de 'Small decoration space map'

    wat ik ook graag zou weten is op welke 'building space map' de verzamelvoorwerpen zijn gebaseerd, de 'Small decoration space map' of de 'Flower bed space map'

    mvg tipex

  2. #2
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Tipex,

    You can refer to this map to know where you can place trees and other decorations. For information on where you can place flower beds, you can refer to this map.

    Flower beds can be placed in more spots on the island than other decoration objects since it has the correct and intended blocking and that is why you can place it in that area. In the future, other decoration objects, including trees, will occupy the same space as flower beds do currently, you just have to wait for it.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.