Plaats een Reactie
Pagina 15 van de 24 EersteEerste ... 5 13 14 15 16 17 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 233

Onderwerp: Gift the next poster

  1. #141
    Ben2M4n's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    In Een Heksentoren
    Berichten
    463
    Wereld
    Woestewoud
    ik neem de pas gestolen muziekdoos welke nog steeds "what you gonna do with the drunken sailor" speelt, rammel er even mee en de muziek stopt ik luister aan het doosje en ik hoor heel zachtjes... Snel geef ik het doosje aan de volgende speler...

  2. #142
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Ik neem de muziekdoos, laat deze per ongeluk in de shredder vallen, en geef de volgende speler een barbiepop op een kip met een roze strikje
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  3. #143

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Ik hou van muziek en neem de speeldoos met veel plezier aan. Ik vraag me wel af waar die megafoon is gebleven en bedenk dat het eigenlijk niet netjes is als er iets wordt gestolen (foei iruet ). In de muziekdoos zit een gesloten enveloppe, wie wil hem openen?

  4. #144

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    49
    Wereld
    Woestewoud
    Ik maak die gesloten enveloppe open en ontdek dat er sleutels inzit van een vakantiehuisje deze sleutels geef ik aan de volgende speler.

  5. #145
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Ik neem de sleutels, ga naar dat huis en laat daar een kip met een roze strikje op tafel ronddansen, deze geef ik aan de volgende speler
    Laatst gewijzigd door iruet; 24-10-17 om 15:01. Reden: cadeau vergeten...
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  6. #146
    Ben2M4n's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    In Een Heksentoren
    Berichten
    463
    Wereld
    Woestewoud
    ik neem de kip met het roze strikje en ineens begint de kip te kraaien, blijkt het een haan te zijn, snel haal ik het roze strikje ervanaf en doe hem een blauw strikje om. Ik geef de haan met de blauwe strik aan de volgende speler.

  7. #147

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    49
    Wereld
    Woestewoud
    ik neem de haan met de blauwe strik, de blauwe strik deed ik er af, en ging toen naar een kippenboer die nog een haan zocht, uit dankbaarheid kreeg ik een paard en deed daar de blauwe strik weer aan, ik geef deze paard weer aan de volgende speler.

  8. #148
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Ik neem het paard, beheks deze zodat het een kip wordt en geef deze het oorspronkelijke roze strikje terug

    Ik geef de kip met het roze strikje aan de volgende speler
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  9. #149

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    die kip legt een ei en ik geef die snel aan de volgende speler. Ben benieuwd wat hij/zij er van bakt

  10. #150
    Ben2M4n's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    In Een Heksentoren
    Berichten
    463
    Wereld
    Woestewoud
    Ik neem het ei en bak er een omelet van, deze eet ik lekker op, later lees ik in de krant dat het ei besmet was met flipralol, ik klaag de vorige speler aan die het ei gaf en krijg 1 miljoen smartegeld welke ik aan de volgende speler geef.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.