Ik neem de vakantie in kings hooi huis, wil wat eten koken en helaas brand het huis af... Ik geef de volgende speler een broodje gehaktbal
Ik neem de vakantie in kings hooi huis, wil wat eten koken en helaas brand het huis af... Ik geef de volgende speler een broodje gehaktbal
KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013
Ik neem de kip met het roze strikje, verstop deze zodat ben haar niet kan vinden. Ik geef de volgende speler een groen lintje
ik neem het groene lintje, hang het voor de deur van mijn opnieuw gebouwde hooihuis. ik pak een grote schaar, mijn huisje betaalt door iruets verzekering is nu weer officieel geopend. Bezoek is niet langer welkom!
ik geef de volgende spe;ere een grote schaar
Ik neem de grote schaar en verknip kings hooihuis tot een hooi-iglo
Ik geef de volgende speler de afgeknipte hooistukjes
ik neem de hooi resten en bouw mn huisje weer op, ook neem ik eem berg titanum mee en bouw een kooi voor Iruet, ik sluit um op en geef de volgende speler die niet Iruet is de sleutel.
Ik vond toevallig de sleutel en bevrijd mezelf. Ik geef de volgende speler een gebroken eenhoornhoorn
Ik neem de kip met het roze strikje en mest deze vet. Ik geef de volgende speler de vetgemeste kip met het roze strikje