ik zie een feedbackloop, ik gooi de kip in een zwart gat die zien we nooit meer terug... ik geef de volgende speler een konijn met een paarse stropdas
ik zie een feedbackloop, ik gooi de kip in een zwart gat die zien we nooit meer terug... ik geef de volgende speler een konijn met een paarse stropdas
Ik maak van het konijn met de paarse stropdas een gebraden konijn met paarse stropdas en een kipschotel met een roze strikje en dit geef ik aan de volgende speler
KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013
Ik neem het hele circus, doe er wat apen bij en schenk dit aan de dierentuin. Ik geef de volgende speler een doosje bonbons met een vieze nasmaak
Ik neem het doosje bonbons met een vieze nasmaak en ga naar de dierentuin, daar geef ik de bonbons aan de apen die ze meteen allemaal opeten, doordat ze een vieze nasmaak hebben laten de apen vieze scheten, ik krijg bij het verlaten van de dierentuin een gebraden konijn met de paarse stropdas en een kipschotel met een roze strikje en een olifant met gele klompjes en wat apen die vieze scheten laten doe hier een koekoeksklok bij die ieder kwartier joehoe roept en geef alles aan de volgende speler...
Ik neem ze allemaal, en laat ze per ongeluk in de shredder vallen... Ik geef de volgende speler een muziekdoos die vader Jacob speelt
ik neem de muziekdoos die vader Jacob speelt, schroef deze uitelkaar om te kijken hoe het allemaal werkt en zie 7 kleine kabouters het liedje spelen, ik hussel even goed met het doosje tot de kabouters dronken zijn en "what you gonna do with the drunken sailor" spelen, deze muziekdoos geef ik door aan de volgende speler...
Ik neem deze muziekdoos, voeg er een megafoon aan toe en geef de muziekdoos met megafoon aan de volgende speler
ik laat de muziekdoos achter bij de EU daar moeten ze nog een protocol bedenken voor de zeeman, mooie inspiratie dus...ik krijg een pas met onbeperkte toegang tot het europese parlement, dat verveelt me al na 5 min.. ik geef de pas aan de volgende speler
Ik neem de pas, steel de muziekdoos en geef deze muziekdoos aan de volgende spelert
Laatst gewijzigd door iruet; 24-10-17 om 09:46. Reden: ?