ik voer de kip veel garnalen en net als een flamingo wordt de kip roze, ik geef de volgende speler een roze kip met een groen strikje
ik voer de kip veel garnalen en net als een flamingo wordt de kip roze, ik geef de volgende speler een roze kip met een groen strikje
de roze kip met het groene strikje gaat op mijn blauwe schoenen zitten, en begint spontaan eieren te leggen.
De eieren gebruik in mijn pannenkoekbeslag, de roze kip met het groene strikje geef ik samen met mijn blauwe schoenen door aan de volgende speler.
Ik laat de kip de blauwe schoenen eten, en sindsdien heeft de roze kip met het groene strikje alleen nog maar blauwe eieren, ik geef de blauwe eieren leggende roze kip met het groene strikje aan de volgende speler
KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013
ik stuur de kip naar Mars daar hoort ie denk ik thuis.. ik geef de volgende speler een kopie van de foto van de kip op Mars
ik neem de kopie van de foto van de kip op Mars en hang deze boven m'n bed... Maar de blauwe naar pindakaas smakende eieren leggende roze kip met het groene strikje belde naar huis en vertelde dat ie heimwee had, dus ik haalde haar op, gaf haar een bad en lekkere mais en we leefden nog lang en gelukkig... Ik geef de volgende speler een blauw ei wat naar pindakaas smaakt.
Ik maak pindasaus van dat blauwe ei en geef dit aan de volgende speler
Ik maak van de boer een kippenboer met blauwe naar pindakaas smakende eieren leggende roze kippen met de groene strikjes
Ik geef de volgende speler een oliebol met pindakaas
ik eet de oliebol met pindakaas en lig een week lang ziek in bed, ik geef de volgende speler een berg tissues..