Ik neem de bos met verwelkte bloemen en plant deze in de tuin. Ik geef de volgende speler een zak konijnenvoer.
Ik neem de bos met verwelkte bloemen en plant deze in de tuin. Ik geef de volgende speler een zak konijnenvoer.
KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013
ik geef het knijnenvoer aan Bump, die smikkelt er heerlijk van.. hij leert me zijn geheime internet vernietigende moves.. ik geef de volgende speler een ouderwetse 2400k modem
Ik neem het ouderwetse modem en verbindt deze met king's pc. Ik geef de volgende speler een broodje satésaus
ik neem het broodje satesaus gooi het weg want broodje saus is niet jammie... ik geef de volgende speler een fatsoenlijke lunch.. een heerlijike ploughmans lunch!
Ik neem de lunch en geef deze aan de mods in de hoop dat we weer mogen tellen
ik geef de volgende speler een apennootje
apennootje is niet goed bevallen, en omdat de maag toch al van streek is, geef ik de volgende speler een bord chili con carne
ik geef de chili aan een vreemde Argentijn! die geeft me Pluisje.. ik geef de volgende speler Pluisje voor in zn team
Ik neem pluisje op in mn team en geef de volgende speler appelsap
Ik neem de kip met het roze strikje, verf het strikje groen en geef de kip met het groene strikje aan de volgende spelerd