ik zet de rode pet op daardoor herkent de politie me niet meer en kan ik gewoon naar huis lopen, ik geef de volgende speler een portie water en brood
ik zet de rode pet op daardoor herkent de politie me niet meer en kan ik gewoon naar huis lopen, ik geef de volgende speler een portie water en brood
Ik eet en drink die portie water en brood want ik heb honger, ik geef de volgende speler een rammelaar
KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013
lekker ik maak de rammelaar klaar met bruine godendrank en geef deze wildschotel aan de volgende speler
Ik eet de wildschotel op en geef de volgende speler een ratelende ratelslang
Ik zet de ratelslang aan tafel bij DWDD als tafelheer, en geef de volgende speler een karaoke-microfoon.
Ik verbrand de kip met het roze strikje per ongeluk, en geef deze aan Ben2M4n om te begraven. Ik geef de volgende speler een houten pet
ik geef de houten pet aan Pinokkio, die geeft me een kluwen draad. ik geef de volgende speler een kat met een kluwen draad.
Ik speel met de kat met het kluwen draad totdat de kat het zat is. Ik geef de volgende speler een blik kattenvoer
Ik geef de inhoud van het blik kattenvoer aan Binkie, onze huiskat, die er heerlijk van smult.
Terwijl Binkie z'n buik volvreet, geef ik de volgende speler een uitgebloeide bos bloemen.